Louvre Hotels Group i Jin Jiang International przedstawiają plany rozwoju na 2016 rok

2016-03-19, 07:36:26

Po obfitującym w ważne wydarzenia roku 2015, Louvre Hotels Group i Jin Jiang International, przedstawili plan rozwoju grupy hotelowej w 2016, kładąc nacisk na zwiększenie obecności międzynarodowej, przede wszystkim poprzez marki: Campanile i Golden Tulip.

Z mocnym poparciem nowego udziałowca, linią kredytową udzieloną przez chiński bank ICBC i uprzywilejowanym dostępem do 109 milionów chińskich turystów na całym świecie, Louvre Hotels Group planuje w 2016 roku być obecna na 10 nowych rynkach w Afryce, na Bliskim Wschodzie, Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji. ##

Rok 2016 będzie również rokiem jej rozległej ofensywy na rynku luksusowych hoteli z kilkoma otwarciami hoteli Golden Tulip: w Euromed, samym sercu biznesowej dzielnicy Marsylii, w Kenii, Doha i w Seulu. Jednocześnie marka Golden Tulip zostanie całkowicie repozycjonowana, aby stać się światowym liderem na rynku luksusowych podróży służbowych.

Marka Campanile rozwinie nowe działania w Chinach, gdzie jej innowacyjna koncepcja wzbudziła entuzjazm Jin Jiang International oraz lokalnych klientów. W ciągu najbliższych pięciu lat grupa planuje otworzyć tam 500 nowych hoteli Campanile, zmieniając tym samym postrzeganie segmentu budżetowego przez chińskiego klienta. Na wszystkich rynkach marka Campanile zaproponuje także różne wersje jej słynnego „Comptoirs”, samoobsługowego baru restauracyjnego, opartego na dobrej jakości produktach sezonowych i przepisach stworzonych przez szefa kuchni, Philippe Renard.

Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest liderem na międzynarodowym rynku hotelowym, z ponad 1 175 hotelami i ponad 100 000 pokoi w 51 krajach. W portfolio posiada 6 marek, od 1 do 5 gwiazdek: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip. Louvre Hotels Group należy do Jin Jiang International Holding Co. Ltd., jednej z wiodących grup hotelowych i turystycznych w Chinach oraz 5 grupy hotelowej na świecie.


Źródło: ProPublic.pl – 18.03.2016



www.hotelinfo24.pl