Ascott planuje rozwój marki Tujia Somerset w Chinach

2016-03-22, 11:32:16

Ascott Limited (Ascott), należąca w całości do  CapitaLand, sieci serwisowanych apartamentów, zaprezentowała swoją nową markę Tujia Somerset, przeznaczoną dla dynamicznie rozwijającego się segmentu turystycznej klasy średniej w Chinach.

Spółka joint venture utworzona przez Ascott z Tujia.com International (Tujia), największą chińską internetową platformą udostępniającą apartamenty, będącą odpowiednikiem Airbnb na tamtejszym rynku, pozyskała kontrakty na zarządzanie sześcioma serwisowanymi apartamentowcami mającymi funkcjonować pod marką Tujia Somerset, zwiększających portfel kwater Ascotta w Chinach do 1005 apartamentów. ##

Dwa z sześciu serwisowanych apartamentowców Tujia Somerset: Tujia Somerset Baiyue Dalian z 76 apartamentami i Tujia Somerset Xinhui Shenyang mieszczący 355 kwater, są już czynne. Pozostałe cztery obiekty, to: Tujia Somerset West Coast Haikou (154 kwatery), Tujia Somerset Shining City Wuxi (140 kwater), Tujia Somerset Weilian Tianjin (102 apartamenty) i Tujia Somerset South Nanjing ze 178 kwaterami.

Tujia Somerset Baiyue Dalian, Chiny

Pozy
skanie sześciu obiektów Tujia Somerset wzmocni dodatkowo firmę Ascott na pozycji lidera wśród największych międzynarodowych operatorów serwisowanych apartamentów w Chinach, dysponującą ponad 15.000 kwater w 85 obiektach, zlokalizowanych w 25 miastach.

Tujia Somerset West Coast Haikou, Chiny

Wprowadzenie nowej marki Tujia Somerset pojawia się w momencie, kiedy Chiny przechodzą na model ekonomiczny opierający się o gospodarkę konsumpcyjną, napędzaną przez rosnącą w siłę klasę średnią, innowacyjność oraz internet, które stały się głównymi obszarami rozwoju w Kraju Środka. Rozwój chińskiej klasy średniej będzie prowadził do dalszego wzrostu popytu na turystyczne usługi krajowe i międzynarodowe.


Źródło: Ascott Limited



www.hotelinfo24.pl