Rozwój Kimptona w Europie zaprogramowany na wypełnienie luksusowej niszy

2016-04-07, 14:00:50

Sieć Kimpton Hotels & Restaurants rozpoczęła swoją ekspansję w Europie, gdzie jej hotele zajmą nieco wyższą rynkową niszę niż obiekty spółki w jej macierzystym kraju - Stanach Zjednoczonych.

Richard Solomon, prezes InterContinental Hotels Group, która kupiła amerykański łańcuch w 2014 roku, powiedział wówczas, że IHG będzie chronić „integralności marki" Kimpton. Solomon powiedział również, że nabycie tej firmy pomoże grupie IHG „wypełnić puste miejsce w wysokiej klasy, ekskluzywnym, luksusowym segmencie jej portfela." ##

Na ostatnim International Hotel Investment Forum w Berlinie, Robert Shepherd, dyrektor ds.  rozwoju IHG w Europie powiedział, że marka Kimpton będzie pozycjonowana na równi ze starszymi markami InterContinental, chociaż rynek docelowy będzie inny.

W Europie będziemy działać inaczej, bowiem profil Kimptona zostanie podniesiony. W pewnym sensie Kimpton wraca do macierzy, do Europy, gdzie powstała idea hoteli butikowych" powiedział Robert Shepherd.

Podobnie jak obiekty marki w Stanach Zjednoczonych, jej europejskie odpowiedniki prowadzić będą działalność hotelową wyraźnie oddzieloną od działalności restauracyjnej, dodał Shepherd. Marka będzie również wspomagana w designie wzorcami innej marki IHG, Hotel Indigo.

IHG podpisała już umowę na jeden obiekt europejskiej linii Kimptona, o czym firma informowała już w styczniu. 270 pokojowy hotel w Amsterdamie zakończył swoją działalność, jako Crowne Plaza Amsterdam City Centre i wznowi działalność w kwietniu 2017 roku, już jako hotel marki Kimpton.


Źródło: InterContinental Hotels Group



www.hotelinfo24.pl