Wspieranie umiędzynarodowienia unijnych podmiotów turystycznych

2016-05-09, 18:19:43

Komisja Europejska opublikowała ogłoszenie o przetargu, którego przedmiotem jest wspieranie umiędzynarodowienia unijnych podmiotów turystycznych, promowanie transeuropejskich produktów turystycznych oraz organizowanie spotkań na rzecz łączenia przedsiębiorstw (B2B) podczas targów międzynarodowych – informuje strona internetowa Ministerstwa Sportu i Turystyki

Termin składania wniosków upływa 31.V.2016 ##

Ogólnym celem tego zamówienia jest przyczynienie się do zwiększenia napływu turystów z głównych rynków międzynarodowych (Chin, Indii, Azji oraz Ameryki Północnej i Południowej) do Unii Europejskiej. Cel ten zostanie osiągnięty poprzez organizację 10 „spotkań na rzecz łączenia przedsiębiorstw (B2B)” z udziałem podmiotów turystycznych z UE oraz spoza UE, w szczególności MŚP, przy okazji najważniejszych międzynarodowych targów turystycznych. Spotkania B2B ułatwią przedsiębiorstwom europejskim, głównie MŚP, znajdowanie partnerów oraz oferowanie swoich produktów i usług na wymienionych powyżej rynkach międzynarodowych.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronach internetowych Komisji Europejskiej.


Źródło: MSport.Gov.pl – 06.052016



www.hotelinfo24.pl