Polskie wina w ofercie Makro

2016-05-17, 17:51:49

W ofercie sieci Makro pojawiły się polskie wina marki Adoria. Produkty cechują się wysoką jakością, są jednoodmianowe, rocznikowane i zostały uzyskane z winorośli szlachetnej. W asortymencie Makro znalazło się siedem różnych pozycji, w tym m.in. wino czerwone wytrawne, różowe półwytrawne i białe półsłodkie.

Winnica Adoria łączy tradycyjne techniki uprawy winorośli z najnowszą technologią, a jej produkty określane są przez ekspertów jako wino klasy światowej. Pozycje dostępne w Makro zostały wyprodukowane z vitis vinifery - winorośli szlachetnej, gwarantującej wysoką jakość trunków, wyjątkowe aromaty zapachowe i smakowe. Wina są jednoodmianowe i rocznikowane. ##

Pierwszą z propozycji sieci jest wino białe wytrawne Riesling z 2014 roku. Dominują w nim aromaty cytryny, limonki, miodu i rodzynek. Riesling serwowany jest m.in w klasie Premium Polskich Linii Lotniczych LOT oraz w restauracji U Fukiera, należącej do Magdy Gessler.

Kolejnym z trunków jest wino czerwone wytrawne Pinot Noir z 2014 roku, które dojrzewało w dębowych beczkach. Odmiana winorośli Pinot Noir jest trudna w uprawie, jednak odwdzięcza się bogatym smakiem i zapachem owoców. Produkt podawany jest m.in. w hotelu Marriott w Warszawie, w Grand Hotelu w Sopocie oraz we Wrocławiu w restauracjach hoteli Radisson i Monopol.

W ofercie marki Adoria znalazło się również białe wino musujące, przygotowywane metodą tradycyjną. Odmiana ta leżakowała w butelkach przez dziewięć miesięcy, przechodząc drugą fermentację, dzięki czemu trunek wzbogacił się o naturalny dwutlenek węgla. Delikatność i subtelność pęcherzyków gazu to jeden z podstawowych czynników odróżniających go od win masowych do których gaz dodawany jest w sposób sztuczny z butli. Produkt serwowany jest m.in. w restauracji hotelu Marriott w Warszawie oraz w restauracji Belvedere w Warszawie.

Czwartą propozycją polskiej winnicy jest wino białe wytrawne Bacchus z 2014 roku. Dominują w nim aromaty limonki i brzoskwini, połączone z niską kwasowością. Bacchus stanowi doskonałe uzupełnienie nowoczesnej kuchni, preferującej świeży smak lokalnych składników. Znakomicie pasuje do dań z kurczaka, pieczonej wieprzowiny i łososia.

W ofercie znalazło się również różowe wino półwytrawne Rose Dolina Bystrzycy. Trunek cechuje się świeżym, owocowym smakiem poziomki, arbuza i wiśni.

Propozycją dla miłośników win półsłodkich jest Riesling z 2014 roku. Szlachetne, winogrona, z których powstał ten trunek zostały zebrane później niż zwykle, gdy bukiet aromatów i słodycz owoców osiągnęły maksimum. W winie wyczuwalne są nuty mineralne, owoców cytrusowych i ananasa.

Ostatnią z nowości proponowanych przez Makro jest białe wytrawne Chardonnay z 2014 roku. Trunek fermentował w beczkach z dębu amerykańskiego i odpoczywał w zbiornikach ze stali nierdzewnej. Doskonale komponuje się z rybami i owocami morza, drobiem i wieprzowiną oraz stanowi idealne uzupełnienie smaków kremowych serów.

Produkty dostępne są w butelkach 0,75 l.

Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.


Źródło: MediaMakro.pl – 16.05.2016



www.hotelinfo24.pl