Makro partnerem warsztatów fotografii kulinarnej

2016-05-23, 19:13:39

 
9. maja odbyły się warsztaty fotografii kulinarnej zorganizowane przez Żółty Przewodnika Gault & Millau Polska i Olympus Polska. Wydarzenie skierowane było do szefów kuchni i dziennikarzy, a jego partnerem została firma Makro Cash and Carry Polska.

Jak wydobyć smak i piękno potraw za pomocą zdjęcia? – odpowiedzi na to pytanie można było uzyskać w Studiu Aruana w Hotelu Narvil w Serocku, gdzie stylistka jedzenia, Ola Buczkowska- Przeździk oraz fotograf, Kuba Kaźmierczyk, dzielili się swoją wiedzą z zakresu fotografii kulinarnej. ##

W warsztatach udział wzięli szefowie kuchni i dziennikarze, którzy podzieleni na mniejsze zespoły przygotowywali po dwa dania – przystawkę lub deser i zupę lub danie główne. W menu pojawiły się m.in. świeże ryby, owoce morza, mięso, warzywa i owoce, a produkty wykorzystane do przygotowania posiłków dostarczył partner wydarzenia, firma Makro Cash and Carry Polska.

fot. makromedia.pl

Na koniec gotowe potrawy zostały sfotografowane przez uczestników przy użyciu profesjonalnych aparatów Olympus.


***
Makro Cash & Carry
jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.


Źródło: MediaMakro.pl – 20.05.2016



www.hotelinfo24.pl