Best Western rozwija VR marketing

2016-05-24, 12:23:23

Best Western Hotels & Resorts czyni znaczące postępy we wdrażaniu swojego programu Best Western Virtual Reality Experience (BWVRE), który oferuje gościom 360-stopniowy podgląd na pokoje hotelowe, lobby i inne udogodnienia, jeszcze przed przybyciem do hotelu.

W ciągu ostatnich trzech lat, Best Western podjął współpracę z Google Street View, pozyskując 1,7 miliona zdjęć swoich 2.200 hoteli znajdujących się w Ameryce Północnej. Wykorzystując technologię Street View, wraz z narracją i muzyką, BWVRE tworzy niezwykły scenariusz hotelowych doświadczeń. Do lata 2016 roku, każdy hotel sieci Best Western w Ameryce Północnej będzie dysponował programem BWVRE. ##

Wejście do lobby lub pokoju hotelowego pozostawia niezatarte wrażenie, sugerujące jakiego rodzaju doświadczenia czekają na gościa, ale same zdjęcia nie są wystarczające", powiedziała Dorothy Dowling, dyrektor ds. marketingu i pierwsza wiceprezes Best Western Hotels & Resorts. „Best Western Virtual Reality Experience przenosi klientów do naszych hoteli, a szczegółowa narracja zapozna ich z możliwościami każdego obiektu."

Filmy dla BWVRE wykonywane są w rozdzielczości 8K, w najlepszej jak dotychczas jakości filmów i będą dostępne na platformach obsługiwanych przez HTML5, w tym Google Maps, Google Search, YouTube i Facebook. Technologia ta pozwala na najszerszą dystrybucję materiałów wideo i daje Best Western możliwość wzbogacenia swojej oferty informacyjnej.


Źródło: Best Western Hotrels & Resorts



www.hotelinfo24.pl