Polska – perspektywiczny rynek dla grupy hotelowej Vienna House

2016-05-24, 16:53:14

Austriacka sieć hotelowa, która zarządza w Polsce 5 obiektami, planuje dalszą ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej. Z tego powodu grupa dołączyła do grona partnerów Spotlight Hotel Investment Poland & CEE – jednej z najważniejszych konferencji inwestycji hotelowych.
 
 „Widzimy duży potencjał w polskim rynku hotelarskim i w ciągu najbliższych 4 lat chcemy poszerzyć portfolio naszych hoteli w Polsce o kolejne 4 obiekty. Konferencja Spotlight Hotel Investment Poland & CEE jest doskonałą okazją, żeby zaprezentować naszą kompetencję i doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi oraz poznać nowe trendy na rynku hospitality w Europie Środkowo-Wschodniej. Dlatego zdecydowaliśmy się na wzięcie udziału w tej konferencji.”  – przyznaje Rupert Simoner, CEO Vienna House. Jego opinię potwierdza Aneta Kłodaś, organizator konferencji: "Rynki Europy Środkowo – Wschodniej, w tym polski rynek hospitality są bardzo atrakcyjne dla zagranicznych inwestorów. Dlatego też, organizując III edycję Spotlight Hotel Investment Poland chcemy pokazać możliwości, jakie daje on zagranicznym i polskim podmiotom". ##

Hotelowi eksperci z grupy hotelowej Vienna House - CEO Vienna House Rupert Simoner oraz Regional Director Vienna House Poland Tomasz Piórkowski - wezmą udział w dwóch panelach: „Rynek hotelowy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej – Wprowadzenie” oraz „Chain Session”. Przez cały czas trwania konferencji goście będą mogli odpocząć i porozmawiać w specjalnej strefie spotkań Vienna House. Drugiego dnia grupa zaprasza do Vienna House Guest Zone, gdzie o godzinie 9:00 oraz 13:00 odbędzie się prezentacja sieci na temat jej wartości, sposobu zarządzania hotelami i możliwości współpracy z inwestorami.
 

Lobby angelo by Vienna House Katowice, koncepcyjnego hotelu biznesowego, ©Vienna House

Spo
tlight Hotel Investment Poland & CEE to konferencja poświęcona w całości rozwojowi branży hotelarskiej oraz sytuacji na rynku inwestycyjnym w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Odbędzie się w dniach 13-14 czerwca w Warszawie. Gromadzi  szerokie grono inwestorów, deweloperów, operatorów hotelowych i instytucji finansujących z kraju i zagranicy. Ponad 40 prelegentów będzie dyskutować o szansach rozwoju, finansowania i zarządzania projektami  hotelowymi w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej podczas różnych sesji tematycznych. Swoją obecność zapowiedziało około 200 decydentów z Polski i zagranicy.
Więcej informacji o konferencji oraz programie: www.spotlighthotel.pl   

Zdrowa przerwa kawowa w Vienna House Easy Chopin Cracow, ©Vienna House

O Vienna House

W Vienna House najważniejsza jest radość podróżowania, zdobywanie nowych doświadczeń i odkrywanie. Motto sieci to „nie ma nic bardziej wyrafinowanego w życiu niż proste przyjemności”. Vienna House reprezentuje cztery marki hoteli – każda ma swój indywidualny charakter, ale łączą je te same wartości I jeden cel: inspirowanie gości. Największa austriacka grupa hotelowa – od 2016 roku pod wspólną marką „Vienna House” – posiada i zarządza indywidualnymi hotelami miejskimi oraz resortami, designerskimi obiektami „andel's by Vienna House“, tętniącymi życiem hotelami koncepcyjnymi „angelo by Vienna House“, jak również stawiającymi na naturalność „Vienna House Easy“. Firma zatrudnia obecnie 2200 pracowników w dziesięciu krajach: od Francji po Rosję, od Polski po Austrię. Hotele znajdują się m.in. w Berlinie, Bratysławie, Bukareszcie, Coburgu, Karlsbadzie, Krakowie, Łodzi, Monachium, Neckarsulm, Trewirze, Paryżu i Pradze. Vienna House jest znakiem towarowym firmy Vienna International Hotelmanagement AG. www.viennahouse.com


Źródło: ViennaHouse.com – 24.05.2016
 


www.hotelinfo24.pl