Canvas – milenijny inkubator gastronomiczny sieci Marriott

2016-05-25, 10:50:47

Projekt Canvas, inkubator gastronomiczny sieci Marriott, zaprojektowany w celu odblokowywania potencjału niewykorzystanych miejsc, w europejskich hotelach tego łańcucha, inauguruje swój drugi rok istnienia wraz z uruchomieniem lokalu Notch, na dachu londyńskiego Marriott Park Lane Hotel.

Wcześniej znany jako Roofnic, Notch to nowy koncept opracowany przez Ashleya Dawesa, który wymyślił oryginalny projekt w 2015 roku i uzyskał wsparcie inwestycyjne firmy Marriott. Dawes był wówczas pracownikiem London Marriott Park Lane. Nowy, rozkładany bar na dachu specjalizuje się wokół japońskiej gastronomii ulicznej, oferuje domowe koktajle w puszkach i czerpie inspirację z hotspotów w Williamsbergu i Berlinie. Dostępny poprzez osobne wejście z Oxford Street i usytuowany na najwyższym miejscu budynku, Notch oferuje wystrój będący eklektyczną mieszanką odnowionych tablic szkolnych, rusztowań i huśtawek rozmieszczonych obok tętniącego życiem baru i otwartej kuchni o nazwie Fudo Shack. ##

Po wielkim sukcesie Roofnic w 2015 roku, który przyniósł ponad  500.000 £ w przychodach, w ciągu zaledwie trzech miesięcy, Ashley otworzył firmę konsultingową DenLDN doradzającą barom i restauracjom, korzystając z doświadczeń uzyskanych z udziału w projekcie, traktując je jako trampolinę do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.


Stworzony do transformacji i generowania zysków z niewykorzystanych przestrzeni w obrębie hoteli, Canvas jest wyzwaniem dla pracowników Marriotta i lokalnych przedsiębiorców do tworzenia wyróżniających się i atrakcyjnych doświadczeń barowo-restauracyjnych, przy wsparciu doświadczonych zespołów operacyjnych hoteli Marriott. Twórcy każdej zwycięskiej koncepcji oferowany jest minimalny budżet – w wysokości zazwyczaj 35.000 £ na projekt – na uruchomienie i rozwój restauracji lub baru w wybranych hotelowych miejscach.

Posiadające status inkubacyjnych laboratoriów, restauracje te funkcjonują poza standardowymi protokołami sieci Marriott, mając możliwość pełnego eksperymentowania z designem. Każdy projekt adaptacyjny ewoluuje w zależności od opinii klientów i wyników, skutkując nowymi doświadczeniami kulinarnymi, które przekształcają postrzeganie hotelowych restauracji i przyciągają, pożądanego klienta pokolenia milenijnego.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2015 roku, Canvas doprowadził do realizacji czterech udanych projektów, trzech będących udziałem pracowników Marriotta i jednym zaproponowanym przez lokalnego przedsiębiorcę z Węgier.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl