Zoku - nowe hybrydowe biuro domowe startuje w Amsterdamie

2016-05-26, 06:18:50

Pierwszy obiekt Zoku jest już otwarty dla klientów biznesowych, a jego pierwsza siedziba znajduje się w samym sercu Amsterdamu. Nowa koncepcja hotelowa łącząca pracę z przyjemnościami, wykreowana została dla potrzeb globalnego klienta. Zoku tworzy nową, hybrydową kategorię biura domowego, nadającego się również na dłuższe pobyty, korzystającą z hotelowych usług i biznesowego sąsiedztwa.

Zoku, to:
- obiekt definiujący nową kategorię hotelową, oznaczającą koniec hotelowego pokoju w pojęciu znanym nam obecnie,
- pokój typu loft, zainspirowany światowym stylem życia, zaprojektowanym do pracy i codziennych rozrywek,
- marka, której pierwszy obiekt znajduje się w Amsterdamie w historycznej Dzielnicy Kanałów. ##

Amsterdam, jako wiodące europejskie centrum innowacyjności, kreatywności i przedsiębiorczości, jest naturalnym wy
borem dla pierwszego obiektu Zoku. Marka nawiązała współpracę ze Startup Fest Europie, aby stać się bazą dla międzynarodowych uczestników startującego we wtorek 24 maja pełnego programu poznawczo-komunikacyjnego.


Ułatwiające życie i pracę profesjonalisty biznesowego, Zoku – oznaczające w języku japońskim - rodzinę, plemię lub klan, wprowadza zasadnicze zmiany na hotelowym rynku. Zoku jest relaksującym miejscem do życia, pracy i poznawania podobnie myślących ludzi, zaprojektowanym we współpracy z designerską firmą Concrete, dla osób w trakcie aklimatyzacji w nowym mieście. Zoku Amsterdam usytuowany jest przy ulicy Weesperstraat, łatwo dostępnej samochodem lub komunikacją miejską, skąd można się szybko dostać do ośrodków biznesowych, kulturalnych, rozrywkowych i centrów handlowych w mieście.

Zoku rozszerza definicję hotelu, określając swoje miejsce, jako platformę, gdzie wiedza, idee i ludzie mogą na siebie oddziaływać w codziennym życiu. Zachęcając do społecznościowych kontaktów, Zoku oferuje różnorodne obszary ułatwiające interakcję pomiędzy mieszkańcami obiektów Zoku, mieszkańcami Amsterdamu i wtajemniczonego zespołu pracowników Zoku, tzw. Sidekicks. Zoku wprowadza stanowisko Community Managera, nową funkcję, której zadaniem jest organizowanie imprez poszerzających kręgi społeczne i zawodowe mieszkańców, ułatwiających prawdziwe poczucie wspólnoty. Przestrzenie życiowe i społecznościowe dostępne są przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu rozmowy i spotkania stają się łatwiejsze. Aplikacja Zoku łączy ich mieszkańców z siecią portali społecznościowych i udostępnia funkcję czatu.

Znajdujące się w dawnym budynku biurowym, Zoku Amsterdam zaadoptowało dach budynku na miejski zielony ogród, pełniący funkcję naturalnej wentylacji oraz przechwytujący wodę deszczową. Projekt współfinansowany był przez władze miejskie Amsterdamu. Jasne, oświetlone naturalnym światłem, najwyższe piętro budynku, oferuje 360 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni do organizacji produktywnych, inspirujących spotkań zawodowych lub społecznych.

Zoku Amsterdam dysponuje 133 kwaterami Zoku Lofts i zapleczem społecznościowym o powierzchni ponad 500 m2.


Źródło: Zoku



www.hotelinfo24.pl