Spotkanie inauguracyjne Mistrzostw M³odych Kucharzy 2016

2016-06-02, 17:54:45

1. czerwca br. w Akademii Makro w Warszawie zorganizowane zosta³o spotkanie inauguracyjne Mistrzostw M³odych Kucharzy 2016. Na uczestników wydarzenia czeka³o wiele atrakcji m.in. pokaz kulinarny oraz wyst±pienia cz³onków konkursowego jury: Agaty Wojdy, Paw³a Oszczyka, Micha³a Brysia, Witolda Iwañskiego i Micha³a Kutra.

W trakcie spotkania, w którym udzia³ wziê³o ponad 50 nauczycieli zawodu oraz kucharzy z ca³ej Polski, przybli¿one zosta³y zasady udzia³u w konkursie i przebieg jego poszczególnych etapów. ##

Uczestnicy mieli okazjê poznaæ bli¿ej cz³onków jury, którzy na tê okazjê przygotowali wiele atrakcji. ,,Szef Roku’’ ¯ó³tego Przewodnika Gault & Millau 2016, Pawe³ Oszczyk, podsun±³ inspiracje kulinarne i przeprowadzi³ pokaz gotowania na ¿ywo o tematyce: Dania z ryb s³odkowodnych. ,,Szef Jutra’’ ¯ó³tego Przewodnika Gault & Millau 2016, Micha³ Bry¶, podzieli³ siê swoimi przepisami na kulinarn± kreatywno¶æ oraz poradzi³, jak efektywnie kierowaæ zespo³em m³odych talentów. Natomiast ,,Kobieta Szef” ¯ó³tego Przewodnika Gault & Millau 2015, Agata Wojda, wraz z ,,M³odym Talentem” ¯ó³tego Przewodnika Gault & Millau 2014, Witoldem Iwañskim oraz ,,Szefem Kuchni Tradycyjnej” ¯ó³tego Przewodnika Gault & Millau 2016, Micha³em Kutrem, przedstawili temat: Produkt, region, sezonowo¶æ, rzeczywisty kunszt, tradycja.

W spotkaniu wzi±³ udzia³ tak¿e Mariusz Kowalczyk reprezentuj±cy g³ównego partnera konkursu - firmê Danone Waters. Opowiedzia³ on o globalnej marce rozpoznawalnej przez koneserów na ca³ym ¶wiecie - Evian & Badoit - i zaprosi³ uczestników do degustacji produktów.

Wydarzenie zosta³o zamkniête wyst±pieniem redaktora naczelnego Akademii Kulinarnej,
Krzysztofa Szulborskiego, który zachêci³ do udzia³u w mini konkursie przygotowanym przez magazyn.

Mistrzostwa M³odych Kucharzy 2015, organizowane przez firmê Makro Cash & Carry, skierowane s± do uczniów szkó³ gastronomicznych i kucharzy do 21. roku ¿ycia. W jury zasiadaj± wiod±cy szefowie kuchni: Pawe³ Oszczyk, Micha³ Kuter, Agata Wojda, Micha³ Bry¶, Witek Iwañski oraz Redaktor Naczelna Justyna Adamczyk. Partnerem strategicznym wydarzenia po raz pierwszy zosta³ ¯ó³ty Przewodnik Gault & Millau Polska, a partnerem g³ównym firma Danone Waters, w³a¶ciciel globalnej marki Badoit & Evian. Trzecim z partnerów jest producent sprzêtów kuchennych, firma Kenwood.

Makro Cash & Carry jest liderem w bran¿y samoobs³ugowego handlu hurtowego. Us³ugi firmy, skierowane do przedsiêbiorców, obejmuj± zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwi±zania biznesowe. W Makro klienci znajd± pod jednym dachem artyku³y spo¿ywcze i przemys³owe w szerokim wyborze, doskona³ej jako¶ci i przystêpnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni bran¿owych. Do dyspozycji kupuj±cych s± tak¿e us³ugi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiaj± siê wokó³ nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiêbiorczo¶ci Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bie¿±cym roku firma obchodzi 20 rocznicê rozpoczêcia dzia³alno¶ci na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym ju¿ jedena¶cie hal mniejszego formatu). £±czna powierzchnia sprzeda¿y hurtowej firmy wynosi oko³o 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Wiêcej informacji o Makro mo¿na znale¼æ na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry dzia³a w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobs³ugowych hurtowni. Z ponad 117 tysi±cami pracowników na ca³ym ¶wiecie, firma osi±gnê³a w roku obrotowym 2013/2014 sprzeda¿ na poziomie oko³o 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest lini± sprzeda¿y w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z najwiêkszych miêdzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osi±gnê³a sprzeda¿ w wysoko¶ci oko³o 63 mld euro. Firma zatrudnia oko³o 250 tysiêcy pracowników i dzia³a w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opieraj± siê na sile sprzeda¿y firm (linii sprzeda¿y), które dzia³aj± niezale¿nie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - miêdzynarodowego lidera samoobs³ugowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.


¬ród³o: MediaMakro.pl – 02.06.2016



www.hotelinfo24.pl