Costa Coffee wzmacnia obecność w Toruniu

2016-06-02, 18:10:06

Mieszkańcy Torunia mogą już rozkoszować się aromatyczną kawą na bazie legendarnej mieszanki Mocha Italia w kolejnym lokalu Costa Coffee. Pod koniec maja kawiarnia z serca Londynu zawitała do centrum handlowego Atrium Copernicus. To druga kawiarnia Costa Coffee w tym mieście i 119. w całej Polsce.

Mieszkańcy Torunia bardzo ciepło przyjęli naszą pierwszą kawiarnię uruchomioną w tym mieście w ubiegłym roku, więc z dużą radością otworzyliśmy nową lokalizację Costa Coffee w Atrium Copernicus. Na mapie polskich miast, w których działa Costa Coffee, znalazł się w ostatnim czasie również Białystok. Zgodnie z naszą strategią w dalszym ciągu będziemy zwiększać obecność Costa Coffee w miastach liczących od 100 do 300 tys. mieszkańców, gdyż widzimy bardzo duże zapotrzebowanie na dobrej jakości kawę i zróżnicowane menu przekąsek wśród konsumentów – mówi Michał Nowak, Property & Expansion Director, Costa Coffee Polska. ##

Druga kawiarnia Costa Coffee w Toruniu znajduje się przy głównym wejściu do centrum handlowego Atrium Copernicus. To jedna z największych w tym mieście i w całym woj. kujawsko-pomorskim galerii handlowo-rozrywkowych. Lokal w formie wyspy oferuje ponad 50 miejsc siedzących na ogródku wewnątrz galerii. Kawiarnia została zaprojektowana w najnowszym stylu Atlas.

Aromatyczną kawą, w przerwie pomiędzy zakupami, można delektować się przez 7 dni w tygodniu. Znakomici bariści uraczą gości prawdziwymi klasykami smaku m.in. Espresso, Latte czy Cappuccino, a także wyjątkowymi propozycjami, jak Corto i Flat White. Dzięki sztuce latte art na powierzchni obu tych kaw wyczarowane zostaną mleczne mini arcydzieła. Wszystkie kawy na ciepło i na zimno są na bazie mieszkanki Mocha Italia opracowanej ponad 40 lat temu przez braci Sergio i Bruno Costa. Doskonałym uzupełnieniem oferty kawiarni są również pyszne czekolady, owocowe napoje, herbaty i wyśmienite, słodkie desery.

Już od 9 czerwca na gości kawiarni Costa Coffee czekać będą także zupełnie nowe, letnie kompozycje smakowe.


Źródło: BrandLab.pl – 02.06.2016



www.hotelinfo24.pl