Wyndham dokonuje strategicznych przekształceń w swoich hotelowych markach

2016-06-09, 14:07:06

Wyndham Hotel Group (WHG) zaprezentowała w środę 8 czerwca 2016, plany strategicznej transformacji swoich 16 marek (dysponujących prawie 8000. hoteli), mającymi na celu wzbogacenie turystycznych doświadczeń.

Uważamy, że fundamentem pozytywnych doświadczeń turystycznych jest tworzenie trwałych wspomnień, jednakże biorąc pod uwagę to, co jest obecnie dostępne na rynku, turyści są zmuszani do ograniczania palety doświadczeń z powodu zbyt wysokich cen", powiedział Josh Lesnick, szef marketingu w WHG. „Dla branży hotelarskiej nadszedł czas, aby zdemokratyzować swe usługi - i nie chodzi tylko o stosunek jakości do ceny, chodzi przede wszystkim o swobodę odkrywania świata w sposób, w jaki turyści chcą to czynić. Przekształcenia w Wyndham Hotel Group zapewnią tę swobodę." ##

WHG nawiązała współpracę z Siegel + Gale, firmą zajmującą się strategią marki i doświadczeniami turystów, aby zrozumieć preferencje i priorytety gości oraz procesy projektowania markowych doświadczeń, dostosowanych do podniesienia komfortu pobytów w średniej klasy i ekonomicznych hotelach, zapewniających zarówno wspaniałe przeżycia turystyczne, jak i znakomitą jakość w stosunku do ceny. Badania dały wgląd w oczekiwania turystów, wpływające na przekształcenia strategiczne dokonywane w WHG.

Ramada Istanbul Sisli, Stambuł, Turcja

Baz
ując na przekształceniach programu lojalnościowego Wyndham Rewards, WHG jasno sprecyzował nowe tożsamości marek, ożywiających ich osobowość. Na przykład, Super 8 ma nową obietnicę marki: „An American Road Original" (baza oryginalnej amerykańskiej turystyki); nowa obietnica marki Travelodge, to „Your Basecamp to Adventure" (twoje wrota do przygody), a nowa obietnica Microtel Inn & Suites by Wyndham brzmi „Brilliantly Efficient” (genialnie efektywny).

WHG inwestuje również w:
- modernizację technologii backend (serwer lub aplikacja serwera wykonująca usługi na rzecz klienta). WHG twierdzi, że jest pierwszą spółką hotelarską wprowadzającą bezpieczny system zarządzania nieruchomościami w chmurze, wykorzystującym automatyczne funkcje revenue management w większości obiektów w swoim portfolio.
- modernizację obiektów, których wyposażenie odbiega od norm jakościowych. WHG nigdy nie była bardziej skupiona na poprawie jakości swoich hoteli, likwidując te, które nie spełniają jej standardów. Jednocześnie, w ciągu ostatnich dwóch lat dodano ponad 650 hoteli nowo wybudowanych obiektów, w tym hoteli z certyfikatami LEED - prototypy marek Days Inn i Super 8 oraz obiekty marek Microtel Inn & Suites by Wyndham i Wingate by Wyndham.
- nowe dodatki i związki partnerskie


Źródło: Wyndham Hotel Group



www.hotelinfo24.pl