Nowe technologie w branży restauracyjnej

2016-07-03, 12:09:10

Obowiązkiem każdego restauratora jest nie tylko zapewnienie profesjonalnej obsługi i dobrej kuchni, ale także spełnianie coraz większych oczekiwań klientów. Wybierając restaurację klient kieruje się nie tylko dobrym jedzeniem, ale także wystrojem lokalu czy udogodnieniami, które oferuje. Jednym ze sposobów wyróżnienia restauracji na tle innych jest umiejętne wykorzystywanie nowinek technologicznych.

Wraz z rozwojem nowych technologii klienci otrzymali dostęp do portali, w których mogą sprawdzić popularność danego miejsca, zamówić jedzenie czy nawet zarezerwować stolik w wybranej restauracji. W tak szybko rozwijającym się świecie mobilnym, restauracje muszą nadążać za swoimi klientami, wprowadzając te nowe rozwiązania do swoich lokali. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, restauratorzy umożliwiają rezerwację stolika w restauracji przez portal internetowy. Rozwiązanie takie oferuje Gastrobooking.pl, serwis który pozwala jednym kliknięciem na rezerwację miejsca w restauracji,  pizzerii czy kawiarni. Możliwość zjedzenia smacznego posiłku w wybranym lokalu bez kolejek, czekania i krążenia po okolicy w poszukiwaniu wolnych miejsc wpływa pozytywnie na ocenę restauracji. A przecież do restauracji z którą wiążą się same dobre wspomnienia chce się wracać!  Dodatkowo, klienci aktywnie korzystający z portalu, zostawiający oceny czy komentarze mają możliwość zbierania punktów. Punkty mogą być później wymieniane na vouchery, gwarantujące kolejne kulinarne doznania w jednej z partnerskich restauracji serwisu. ##

Ważną funkcjonalnością, którą Gastrobooking.pl oferuje restauratorom jest zaawansowany system do zarządzania obłożeniem restauracji. Wirtualny 24-godzinny podgląd sali restauracyjnej oraz dostęp do elektronicznego kalendarza pozwala z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, monitorować i zarządzać rezerwacjami. Dostęp do statystyk pomaga prognozować zapełnienie lokalu, ale również dostarcza wiedzy na temat historii rezerwacji danego użytkownika. Tym samym pozwala adresować promocje i rabaty do konkretnych, zainteresowanych nimi osób.

Aplikacje mobilne oraz portale dają wiele możliwości nie tylko klientom, ale również restauratorom. Dzięki wprowadzaniu takich rozwiązań,  klienci czują, że właściciele restauracji wychodzą na przeciw ich oczekiwaniom. Jest to również świetny sposób na to, by przyciągnąć nowych klientów, nie tylko tych zainteresowanych nowymi technologiami, ale również ceniących sobie swój czas i wygodę.



www.hotelinfo24.pl