Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych

2016-07-03, 20:57:07

Louvre Hotels Group zmienia ofertę hoteli dla osób podróżujących biznesowo, znużonych wystandaryzowanymi sieciami,  wyznaczając sobie za cel spozycjonowanie Golden Tulip jako marki numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych.
 

Osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniły się. Co w takim razie hotele mogą im zaproponować? Na przykład Millennialsi, którzy do końca 2020 roku stanowić będą połowę wszystkich podróżujących w interesach. Szukają wygodnego hotelu, który pozwoli im zrównoważyć życie zawodowe i osobiste oraz mieć czas dla siebie i znajomych, tych realnych i wirtualnych. Coraz bardziej jednak odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności.
 
W tym kontekście, Golden Tulip jeszcze wyżej podniesie poziom obsługi gości od momentu ich wejścia do hotelu do wyjścia tak, aby pozycjonować markę jako numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych.##
 
"Podróżujący służbowo i generalnie wszyscy turyści stają się "zbieraczami doświadczeń”, szukającymi wyjątkowych miejsc lub chwil wartych podzielenia się ze znajomymi. Pobyt w jednym mieście nie powinien przypominać pobytu w żadnym innym. Musi być wyjątkowy, być mieszanką lokalnej autentyczności i współczesnego pojęcia komfortu. W tym kontekście, hotel nie może już być tylko miejscem, gdzie się śpi, ale też przestrzenią do życia, pracy i zabawy, przez cały dzień.” – podsumowuje Françoise Houdebine, Vice Prezes Sprzedaży i Marketingu Louvre Hotels Group.
 
W procesie repozycjonowania marki Golden Tulip kluczową rolę odrywać będzie radość. "Podróżujący służbowo nie dzielą już dnia na pracę z jednej strony, a odpoczynek z drugiej. Golden Tulip chce więc inspirować cały ich pobyt, nie tylko oferując same usługi hotelowe.” - kontynuuje Françoise Houdebine.
 
Zmiana kwestii podstawowych

Pierwszy etap repozycjonowania polega na zmianie podstawowych kwestii w hotelu. W samym sercu hotelu znajdzie się otwarte i wielofunkcyjne lobby, zaprojektowane jako miejsce spotkań i rozmów, gdzie można pracować i odpoczywać, a jednocześnie zameldować się lub wymeldować. Jedzenie nie będzie typowym, jakiego zwykle się oczekuje. Zaskoczy  i to nie jeden raz w ciągu dnia, a goście będą mogli zjeść co chcą i kiedy chcą. Aby wzmocnić miłe doświadczenia z pobytu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w gabinetach kosmetycznych, które zostaną całkowicie odnowione, poznać i wybrać produkty kosmetyczne. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu przekształci się w taras, gdzie będzie można spędzać wieczorami czas ze znajomymi, tworząc tym samym wspomnienia, którymi goście będą chcieli podzielić po powrocie do domu z przyjaciółmi i rodziną.
 
Włączenie hotelu w życie miasta

Innym ważnym celem repozycjonowania jest stworzenie z hotelu miejsca do przebywania w nim, a nie tylko do spania. Nie dom, nie biuro, ale miejsce-hybryda, gdzie coś się dzieje i pulsuje życie. Hotel otworzy się na jego najbliższe otoczenie, ludzi i świat cyfrowy, odchodząc od swojej tradycyjnej roli. Przy wejściu do hotelu pojawi się zatem interaktywna ściana, która umożliwi podróżnym zaplanowanie swojego pobytu, a więc znalezienie wydarzeń kulturalnych lub sportowych na dany dzień, najlepszych tras do joggingu, sprawdzenie prognozy pogody, połączeń komunikacyjnych, jak również na przykład informacji o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.
 
W lobby pojawią się stoiska oferujące lokalne produkty. W tym samym duchu, tandemy, ukłon w kierunku holenderskich korzeni marki, będą dostępne dla gości, aby mogli na rowerze, we dwójkę: z przyjacielem lub innym gościem odkrywać miasto, stając się inną formą spotkania.
 
 


www.hotelinfo24.pl