Makro na ,,Dorszowych Żniwach”

2016-07-10, 16:50:51

2. lipca odbyła się XIII edycja ,,Dorszowych Żniw“ - Mistrzostw Polski w Potrawach z Ryb Morskich. Fundatorem nagród dla laureatów była firma Makro Cash&Carry Polska.

W tym roku zadaniem uczestników konkursu było przygotowanie dania głównego z wykorzystaniem polędwicy z dorsza oraz deseru przygotowanego z czekolady i przynajmniej trzech rodzajów owoców. ##

Pierwsze miejsce zajęła łódzka restauracja ,,Delight” reprezentowana przez Tomasza Janczewskiego i Piotra Pawłowskiego; drugie – poznańska ,,Cucina” na czele ze Sławomirem Popiakiem i Dominikiem Świąteckim; na trzecim miejscu uplasowała się zaś gdyńska restauracja ,,Gard Nord Kitchen” z Marcinem Małeckim i Piotrem Sójką.


W konkursowym jury zasiedli wybitni szefowie kuchni: Giancarlo Russo, Adam Chrząstowski, Stefan Birek, Tomasz Deker, Adam Dmyterko, Rafał Godziemski, Tomasz Jakubiak, Patryk Kotarba, Michał Kuter, Ewa Olejniczak, Kurt Scheller, Dariusz Ratuszniak, Aleksandra Sowa, Ewa Malika Szyc-Juchnowicz, Adam Woźniak, Jacek Zięba; Sekretarze: Andrzej Ławniczak, Krzysztof Wierzba oraz Jarosław Bagniuk.

Nagrody w formie bonów towarowych dla laureatów konkursu ufundował partner wydarzenia, sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska. Firma poprowadziła również panel dyskusyjno-degustacyjny ,,Chleb i wino w kuchni”, a w trakcie trwania wydarzenia zaprosiła do degustacji win i serów stanowiących nowości w ofercie sieci.

Organizatorem ,,Dorszowych Żniw“ był Krzysztof Szulborski i Stowarzyszenie Kucharzy Polskich przy współpracy z Mariuszem Gachewiczem i Zamkiem Gniew.

Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi
firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MakroPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.



Źródło: MediaMakro.pl – 08.07.2016



www.hotelinfo24.pl