Wyndham potroi liczbę swojego portfela hotelowego w Korei Południowej

2016-07-14, 14:35:28

Wyndham przymierza się do potrojenia swojego aktualnego portfela 13 hoteli w Korei Południowej, aby sprostać coraz większemu zapotrzebowaniu na hotelowe pokoje, planując w związku z tym uruchomienie pięciu nowych hoteli w obszarach Incheon, Yongin, Daejeon i Kimpo. Umowy franchisingowe będą obejmować hotele takich marek jak Ramada, Days Inn i Howard Johnson, w których znajdzie się 2,008 pokoi.

Wyndham jest jedną z największych międzynarodowych grup hotelowych obecnych aktualnie w Korei Południowej, dysponujących 13 czynnymi hotelami, a jej plany ekspansyjne przewidują w dłuższej perspektywie zwiększenie ich liczby do 40. Nabyte ostatnio hotele zwiększą portfolio firmy w Korei do 27 hoteli, dodając do niego 8,670 pokoi. Pięć hoteli - Howard Johnson Incheon Airport, Days Hotel Incheon Airport, Ramada Encore Yongin, Ramada Daejeon i Ramada Encore Kimposa, znajduje się jeszcze w budowie, a ich otwarcia oczekuje się do 2018 roku. ##

Barry Robinson, prezes i dyrektor zarządzający Wyndham Hotel Group w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Pacyfiku podkreślił, że Korea Południowa jest kluczowym rynkiem dla jego Grupy, jako kraj. który jest jednym z czołowych lokalizacji docelowych dla turystów z Chin, największego na świecie rynku turystycznego.

Nadszedł odpowiedni moment, aby wzmocnić naszą obecność w Korei i wypełnić lukę na rynku; analiza popytu i podaży wykazała, że w dalszym ciągu rejestrować będziemy rosnący niedobór pokoi hotelowych na rynku, a popyt na podróże do Korei w dalszym ciągu będzie wzrastać.” Według badań przeprowadzonych przez Instytut Kultury i Turystyki w Korei, codzienne zapotrzebowanie na pokoje hotelowe w Seulu szacowane jest na 41.000 w roku 2017, natomiast podaż wyniesie około 33.000 pokoi, co spowoduje niedobór w wysokości prawie 8000 pokoi.

"Naszym celem jest potrojenie portfela hoteli w Korei w ciągu najbliższych dwóch lat, w związku z czym będziemy nadal szukać każdej okazji, aby rozwijać nasze marki, oferując gościom więcej możliwości i więcej powodów dla pozostawania z nami w hotelach zlokalizowanych na całym świecie", dodał Barry Robinson.


Źródło: Wyndham Hotel Group



www.hotelinfo24.pl