Mariott rozszerzy i zmodernizuje ofertę dla profesjonalnych turystów biznesowych

2016-07-18, 12:59:08

Marriott kontynuuje działania ukierunkowane na ulepszenie oferty dla profesjonalnych turystów biznesowych, powiedział Brian King, globalny szef pionu zarządzania marką i globalnej sprzedaży, w swoim wystąpieniu na dorocznej konwencji Global Business Travel Association.

Marriott International znajduje się w momencie jednego z najbardziej ekscytujących okresów w historii dla profesjonalnych turystów biznesowych", mówi Brian King. „W nadchodzącym roku otworzymy dziesiątki nowych luksusowych i lifestylowych obiektów oraz nowych sal balowych na całym świecie, nie zapominając o nowych doświadczeniach dla rutynowanych gości często odbywających podróże służbowe". ##

W ofercie znajdować się będą, między innymi:

- Mobilne meldowanie i wymeldowywanie z hotelu: Marriott International, w tym Marriott Hotels, jedna z najlepszych marek w branży, oferować będzie usługi mobilne – obecnie w ofercie dla gości znajduje się możliwość mobilnego zameldowania się i wymeldowania w około 4200 hotelach na całym świecie. Niedawno firma przekroczyła granicę 12 milionów tego rodzaju usług.

- Netflix w hotelowych pokojach - Marriott Hotels, jako pierwsze w branży, zapewniają gościom możliwość zalogowania się na swoje konta Netflix (największej wypożyczalni filmów DVD na świecie), lub skorzystania z tej oferty na ekranach telewizyjnych w hotelowych pokojach, w ponad 300 obiektach na całym świecie.

- MeetingsImagined.com: wizualna, społecznościowa i interaktywna strona internetowa sieci Marriott, jednoczy organizatorów spotkań z ponad 750 jej hotelami. Na stronie znajduje się także ponad 4000 rozpalających wyobraźnię zdjęć, jak również porady, testy i artykuły poświęcone najnowszym trendom, od najnowszych koktajli poczynając, na najnowszych trendach technologicznych kończąc.

- Beta Hotel - w przyszłym miesiącu, kiedy Marriott zaprezentuje hotel przeznaczony do testowania nowych pomysłów i technologii, organizatorzy spotkań będą mogli zapoznać się z wizją Marriotta w zakresie nowej generacji przestrzeni spotkaniowych i doświadczeń klientów. Wśród koncepcji, które mają być testowane, znajdą się: interaktywna przestrzeń foyer, która przypomina wysokiej klasy mieszkaniową kuchnię i salę narad nowej generacji z nieoczekiwanym dostępem do naturalnego światła oraz najnowocześniejszymi monitorami z dotykowymi ekranami.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl