Premiera cyklu filmowego dla pasjonatów kuchni

2016-07-20, 17:28:51

W lipcu br. odbyła się premiera nowego cyklu filmów ,,Food Lovers by Makro” adresowanego do pasjonatów gotowana. Projekt stanowi skarbnicę kulinarnych inspiracji, pomysłów i porad przedstawionych w formie video na kanale YouTube.

,,Food Lovers by Makro” to seria filmów, artykułów i przepisów kulinarnych dostępnych na kanale Makro Polska na YouTube oraz na stronie internetowej firmy makro.pl. Potrawy prezentowane w nagraniach przyrządzane są przez profesjonalnych kucharzy z Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. ##

Projekt powstał z myślą o wszystkich, którzy są szefami kuchni w swoich własnych domach. Coraz więcej klientów sieci kupuje produkty i sprzęty gastronomiczne przeznaczone dla profesjonalistów, które wykorzystują w celach prywatnych. W odpowiedzi na rozwijający się trend ,,hobby cooking” Makro stworzyło projekt stanowiący skarbnicę kulinarnych inspiracji i wskazówek dla pasjonatów kuchni. Dania prezentowane w nagraniach są przygotowywane z wykorzystaniem produktów pochodzących z sieci. Przedstawione w ramach cyklu składniki potraw oraz akcesoria klienci mogą odnaleźć również w rozdziałach ,,Food Lovers” w gazetkach dystrybuowanych przez Makro. Krótkie filmy o zabawnej formie i przyjemnym podkładzie muzycznym przedstawiają między innymi pomysły na  sałatkę z arbuzem i serem feta, szparagi z serem halloumi i crème brûlée.


Prekursorami przepisów kulinarnych przedstawionych w formie video są znani hiszpańscy restauratorzy, bracia Albert i Ferran Adrià. Nagrania do projektu ,,Food Lovers by Makro” powstają w ramach współpracy Działu Marketingu Makro i agencji. Projekt wspierany będzie kampanią online oraz materiałami drukowanymi.

Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MakroPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.



Źródło: MediaMakro.pl – 20.07.2016



www.hotelinfo24.pl