Kampania promocyjna POT w trakcie ¦wiatowych Dni M³odzie¿y

2016-07-24, 12:10:19

Podczas ¦wiatowych Dni M³odzie¿y bêdzie realizowana przez POT, w mediach spo³eczno¶ciowych, kampania #SharePoland. Przez trzy tygodnie (18 lipca - 7 sierpnia) uczestnicy tego wielkiego wydarzenia, którzy przyjad± do Polski z ca³ego ¶wiata zapraszani s± do udzia³u w konkursie, w którym nagrod± bêdzie mo¿na wygraæ jedn± z 3 nagród:

1) 7-dniowy pobyt objazdowy w Wielkopolsce wraz z biletami lotniczymi w obie strony dla 2 osób z dowolnego miasta europejskiego posiadaj±cego bezpo¶rednie po³±czenie do Poznania i z powrotem

2) aparat fotograficzny Nikon D5500 z obiektywem Nikkor AF-S DX 18-140 mm f/3.5-5.6G ED VR3) kamera GoPro Hero 4 Black ##

Plus dodatkowo - Nagrody dodatkowe dla wybranych przez komisjê konkursow± uczestników Konkursu -  kalendarze ze zdjêciami wyró¿nionymi w Konkursie przez Komisjê Konkursow± oraz zdjêciami Regionu Partnerskiego.

Zasada Konkursu jest prosta. Wystarczy zrobiæ zdjêcie Polski lub nakrêciæ max. 1-minutowy film i opublikowaæ na swoim profilu na Twitterze lub Instagramie z hashtagiem #SharePoland.

Wiêcej informacji: https://share.poland.travel/

Regionem partnerskim dla realizacji kampanii jest Wielkopolska Organizacja Turystyczna, która zasponsorowa³a czê¶æ nagrody g³ównej - 7-niowy pobyt w Wielkopolsce dla dwóch osób.


¬ród³o: POT.Gov.pl – 19.07.2016



www.hotelinfo24.pl