Melia Hotels International – znaczący gracz na niemieckim rynku hotelowym

2016-08-01, 18:21:15

Z 26 hotelami w 15 miastach, Niemcy są trzecim co do wielkości krajem, po Hiszpanii i Kubie, w którym Meliá Hotels International posiada swoje obiekty. Firma prowadzi tam obecnie hotele pod trzema markami: Melia, Innside by Melia i Tryp by Wyndham, choć przewiduje, że inne marki będą obecne na niemieckim rynku w najbliższej przyszłości ze względu na jego kosmopolityczny i dynamiczny charakter.

Niemcy są również dla grupy Melia czwartym pod względem wielkości rynkiem źródłowym, po Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, bowiem prawie 10% gości w hotelach Melii na całym świecie stanowią właśnie Niemcy, co jest kolejnym powodem zachęcającym grupę do dalszego zwiększenia swojej obecności w tym kraju. ##

Miasta takie, jak między innymi: Berlin, Brema, Dusseldorf, Drezno, Aachen, Lipsk, Monachium, Dortmund, Wolfsburg i Frankfurt, są siedzibą niektórych z najbardziej charakterystycznych hoteli sieci Melia, takich jak: Meliá Berlin, Innside Frankfurt Eurotheum, Innside Dusseldorf Hafen, Meliá Dusseldorf, Innside Dresden, Innside Wolfsburg czy Innside Aachen.

Ze względu na znaczenie rynku niemieckiego, Meliá zlokalizowała swoje środkowo-europejskie biura w Dusseldorfie, przywiązując dużą część swoich sukcesów w Niemczech do jej niemieckich partnerów i klientów. Zgodnie ze strategią firmy, wzmacniającą funkcję zarządzania hotelami, większość obiektów sieci Meliá na rynku niemieckim działa na podstawie umów leasingu lub kontraktów o zarządzanie.


Źródło: Melia Hotels International



www.hotelinfo24.pl