Airbnb może stać się czwartą pod względem wielkości, globalną agencją turystyczną

2016-08-22, 14:07:05

Airbnb szybko staje się kluczową spółką w branży turystycznej, a może się nawet stać czwartą co do wielkości internetową agencją turystyczną pod koniec tego roku, jak twierdzi firma badawcza Phocuswright.

Oceniając informacje i raporty dotyczące wyników działalności spółki i jej finansowania, Phocuswright sporządził własne szacunki dla Airbnb, które wskazują, że rezerwacje brutto spółki za 2015 rok były warte około 7,5 miliarda dolarów. ##

Wyniki te, w połączeniu ze stałym rozwojem portalu internetowego, mogą umieścić Airbnb na pozycji tuż za trzema głównymi firmami turystycznymi świata: Expedia, Inc., Priceline Group i Ctrip, pod względem wartości rezerwacji brutto.

Badania Phocuswright wykazały również, że jeden na trzech turystów z USA korzystał w ubiegłym roku z kwatery w prywatnym budynku mieszkalnym, co stanowi gwałtowny wzrost z poziomu jednego na 10 amerykańskich turystów, którzy korzystali z tego typu zakwaterowania w 2011 roku.

Airbnb zamierza rozszerzyć swoje usługi poza typowy wynajem kwater, obejmując nimi dodatkowe doświadczenia turystyczne dla swoich klientów, przy czym najnowsze wiadomości wskazują na to, że testowana jest turystyczna aplikacja, która prawdopodobnie ruszy w listopadzie bieżącego roku.



www.hotelinfo24.pl