Innowacyjna gościnność – AccorHotels stawia na aplikację mobilną

2016-08-25, 18:05:14

Obsługa hotelowa na najwyższym poziomie zaczyna się na długo przed przekroczeniem przez gości progu budynku. Dzisiaj klienci oczekują przede wszystkim oszczędności czasu i samodzielności w podejmowaniu decyzji. Naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzi AccorHotels wraz z aplikacją mobilną Rezerwacja Hoteli AccorHotels.

Według badań ponad 60 proc. Polaków deklaruje posiadanie smartfona. Statystyczny Kowalski instaluje na nim około 120 aplikacji. Z wielu korzysta wyłącznie w celach rozrywkowych lub informacyjnych, ale coraz częściej sięga po aplikacje związane z usługami. ##

Pełen wachlarz usług w smartfonie

Firma AccorHotels, podążając za potrzebami swoich klientów, stworzyła aplikację, która dzięki swojej intuicyjności pozwala na szybkie zarezerwowanie pokoju w jednym z ponad 4 000 hoteli sieci. Dzięki narzędziu dostępnemu zarówno na Androida, jak i iOS, gość może znaleźć hotel sieci w pobliżu i sprawdzić, jakie opinie wystawili mu użytkownicy portalu TripAdvisor.
 
Po instalacji aplikacji goście mają możliwość mobilnego zameldowania i wymeldowania się z hotelu – pozwala to oszczędzić czas i ograniczyć formalności. Narzędzie Rezerwacja Hoteli AccorHotels umożliwia łatwy dostęp do programu lojalnościowego sieci  Le Club AccorHotels – raz wprowadzone dane ładują się automatycznie przy kolejnych rezerwacjach.

Więcej niż rezerwacja

Uczestnicy programu lojalnościowego i aplikacji zyskują wcześniejszy dostęp do promocyjnych ofert sieci. Specjalnie dla nich stworzono także pakiet przywilejów i możliwość zbierania punktów, także podczas podróży służbowych. Spersonalizowana aplikacja powiadomi użytkownika o promocjach i specjalnych ofertach – tak, by nic nie umknęło jego uwadze. Dużym ułatwieniem jest też możliwość dodania swojej karty kredytowej do pamięci aplikacji – narzędzie wczyta dane przy kolejnych rezerwacjach.
 
Twórcy aplikacji skupili się nie tylko na łatwiejszym dostępie do usług hotelowych – wiedzą, że podróżowanie to przede wszystkim odkrywanie nowych miejsc. Warto zatem zacząć od samego hotelu – dzięki aplikacji można go obejrzeć w 360º. Narzędzie przyda się także poza budynkiem. Użytkownicy Rezerwacji AccorHotels mają dzięki niej dostęp do przewodników po 70 miastach na całym świecie. Dzięki informacjom w wersji mobilnej łatwiej zaplanować zwiedzanie czy znaleźć odpowiednią restaurację na służbowe spotkanie. Planowana integracja narzędzia z mediami społecznościowymi pozwoli także na dzielenie się wrażeniami z pobytu w hotelu.
Użytkownicy doceniają wygodę, jaką daje aplikacja – dzięki niej nie muszą nosić ze sobą karty programu lojalnościowego, a rezerwacja jest szybka i intuicyjna. Przedstawiciele AccorHotels podkreślają, że trwają pracę nad rozwojem kolejnych funkcjonalności aplikacji.
 
Aplikacja jest dostępna na iOS i na Androida, można z niej korzystać nie tylko na smartfonie czy tablecie, lecz także na Apple Watch i Apple TV.
 


www.hotelinfo24.pl