GHM uruchomi nową markę hotelową średniej klasy

2016-08-29, 17:12:39

GHM nawiązała współpracę z van de Bunt Partners w celu uruchomienia Tin Hotels, średniej klasy marki hotelowej.

Chcemy podważyć obowiązujące na rynku status quo i wprowadzić wyścig w dążeniu do doskonałości i stylu w średnim segmencie hotelowym. Stworzymy hotele, które będą nie tylko miejscami pobytowymi, ale pełnić będą również funkcje komunikacyjne: jako centra społecznościowe, pomieszczenia ogólnodostępne lub po prostu miejsca, w których można zaistnieć", powiedział Hans R. Jenni, współzałożyciel i prezes GHM. „To będzie nowy rozdział w historii GHM". ##

Zespół Tin Hotels ma nadzieję na szybki rozwój, począwszy od uruchomienia pierwszych hoteli w Dubaju i Omanie, a w ciągu najbliższych kilku lat rozwój w całym regionie Bliskiego Wschodu, do osiągnięcia  celu, jakim jest 35 obiektów w  roku 2022.

Peter van de Bunt, dyrektor zarządzający w firmie van de Bunt Partners, powiedział: „GHM jest znana na rynku luksusowego hotelarstwa ze swojej innowacyjności, designu i elegancji. Ta współpraca przy rozruchu Tin Hotels ma na celu wykorzystanie ich wiedzy w segmencie, który ma wielki potencjał, aby rozwinąć się ponad przeciętność.


Źródło: GHM (General Hotel Management)



www.hotelinfo24.pl