Nowa oferta programu lojalnościowego dla stałych klientów Hoteli Diament

2016-09-19, 17:54:52

Polska sieć Hotele Diament wprowadza nową ofertę do programu lojalnościowego dla stałych klientów. Program, oprócz stałych korzyści, gwarantować będzie także limitowane promocje, z których będą mogli korzystać posiadacze Diamentowej Karty rezerwując noclegi nawet z 50 proc. rabatem. Cykl limitowanych akcji rabatowych „Diamentowy Dzień Dobry” rusza 21 września.

Diamentowa Karta to program lojalnościowy Hoteli Diament gwarantujący klientom sieci najlepszą cenę noclegu przy rezerwacji dokonywanej bezpośrednio w serwisach internetowych sieci. Posiadacz Karty otrzymuje dodatkowe korzyści w postaci specjalnych ofert cenowych restauracji oraz zaplecza SPA Hoteli Diament. Nowym elementem programu jest „Diamentowy Dzień Dobry” – akcja polegająca na limitowanych promocjach, które obowiązywać będą w określonych dniach miesiąca w godzinach od 9:00 do 24:00. Podczas promocji posiadacze Diamentowej Karty uprawnieni będą do rezerwowania noclegów w specjalnych cenach, z rabatem nawet do 50 proc. ##

–  Program lojalnościowy to propozycja dla naszych stałych klientów – mówi Katarzyna Kściuczyk, Kierownik Działu Marketingu Hoteli Diament. – Są to osoby podróżujące po Polsce w celach biznesowych i turystycznych, które doceniają nasze starania, zaangażowanie i profesjonalną obsługę. Oferta programu lojalnościowego jest wzbogacana dzięki regularnie przeprowadzanym badaniom satysfakcji klientów Hoteli Diament, stąd pomysł na akcję „Diamentowy Dzień Dobry”, której celem jest nagrodzenie lojalności stałych klientów i zachęcenie do częstszego odwiedzania naszych hoteli
dodaje.

Hotele Diament - Park Hotel Diament Zabrze

21 września, w godzinach od 9
:00 do 24:00 Hotele Diament będą oferować członkom programu 50 proc. rabatu na noclegi w październiku. Diamentową Kartę może bezpłatnie zamówić każdy klient. Szczegóły na: http://www.hotelediament.pl/diamentowa-karta/.


***
Informacje o sieci Hotele Diament

Hotele Diament S.A. są największą siecią hotelarską na południu Polski. Ta, dynamicznie rozwijająca się spółka, posiada blisko 20 letnie doświadczenie i działa wyłącznie w oparciu o polski kapitał. Atutem sieci jest między innymi jakość świadczonych usług oraz umiejscowienie hoteli. Tworzy ją aktualnie 14 obiektów o standardzie czterech i trzech gwiazdek, zlokalizowanych w sześciu liczących się ośrodkach gospodarczych: Chorzowie, Gliwicach, Katowicach, Siemianowicach Śląskich, Wrocławiu i Zabrzu oraz typowo wypoczynkowym ośrodku górskim – Ustroniu. Sieć oferuje gościom ponad 2000 miejsc noclegowych w blisko 1000 pokojach, prawie 3000 m2 powierzchni profesjonalnie wyposażonych sal konferencyjnych i pełną obsługę gastronomiczną. Z usług sieci Hotele Diament miesięcznie korzysta ponad 25 000 osób.
Więcej informacji: www.hotelediament.pl


Źródło: ImagoPR.pl – 19.09.2016



www.hotelinfo24.pl