Japońscy touroperatorzy odwiedzili Pałac i Stadninę Walewice

2016-10-12, 16:56:04

  
Touroperatorzy z Japonii przyjechali do Walewic, aby lepiej poznać usługi turystyczne, oferowane w województwie łódzkim. Wizyta odbyła się w ramach projektu promującego Polskę na rynkach azjatyckich, zainicjowanego przez Polską Organizację Turystyczną.
 
8 przedstawicieli japońskich touroperatorów odwiedziło Pałac i Stadninę Walewice w ramach kilkudniowej wizyty w Polsce, której celem było poznanie walorów polskich miast, zamków, pałaców i obiektów wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Odwiedziny są następstwem kampanii „Lubię Polskę”, którą POT skierowała do potencjalnych turystów z Japonii, Chin i Indii. ##
 
Cieszymy się, że przedstawiciele touroperatorów z Japonii przyjechali do Walewic, aby lepiej poznać polski rynek turystyczny. Współpraca z Azjatami pozwoliła nam szczególnie na promocję jazdy konnej, jako formę aktywności fizycznej dla każdego, oraz zaprezentowanie szlachetnych koni hodowanych w Stadninie Walewice, które doceniane są przez odbiorców z całego świata. Skupiliśmy się również na zaprezentowaniu propozycji wycieczek tematycznych do Walewic, podczas których można obcować z polskimi końmi oraz poznać dobra kultury i sztuki, pozostawione na ziemi łowickiej przez poprzednie pokolenia – mówi Jacek Chołuj zarządzający Stadniną Koni Walewice.

Japońscy touroperatorzy w Walewicach

Podczas jednodniowej wizyty w walewickim kompleksie, goście z Japonii zwiedzili pałac Marii Walewskiej, w tym apartament Napoleona Bonaparte, obejrzeli stado koni półkrwi angloarabskiej oraz skorzystali z przejażdżki bryczką po Gospo
darstwie Walewice. W pałacu czekały również na nich warsztaty artystyczne oraz wystawa prac ceramicznych, malarskich i rękodzielniczych, które przygotowały regionalne artystki Joanna Krygier ze zgierskiej Galerii od Serca, malarka Agnieszka Kopczyńska oraz Jadwiga Dębska z łowickiej Pracowni Ceramiki „DeJa”.

Artystki prezentują rękodzieło japońskim touroperatotom

Projekt „Lubię Polskę” prowadzony był na rynkach azjatyckich przez Polską Organizację Turystyczną w 2013 r. Była to największa do tej pory kampania promocyjna Polski w krajach kluczowych dla polskiej turystyki przejazdowej, gdzie poza poznaniem dobra kulturowego, ważnym aspektem podróży miała być możliwość nabycia polskich produktów, m.in. unikatowych pamiątek.


Źródło: Walewice.pl
 


www.hotelinfo24.pl