Marriott uruchomił inkubator hotelowych innowacji - M Beta w Charlotte Marriott City Center

2016-10-26, 11:18:27

Marriott Hotels świętował niedawno uroczyste otwarcie swojego innowacyjnego hotelowego laboratorium M Beta w Charlotte Marriott City Center, które funkcjonuje jako pierwszy na świecie hotel w formule „beta live".

Poczynając od wejścia do pokoju, bez konieczności używania tradycyjnych kluczy, po cyfrowe doświadczenia w fitness studio, każde hotelowe pomieszczenie funkcyjne pozwala na szybkie tworzenie prototypów, zapraszając gości do ich przetestowania i przekazywania swoich opinii w czasie rzeczywistym, kształtując ostatecznie przyszłe hotelowe doświadczenia. ##

Jako lider kategorii premium o pełnym zakresie usług, Marriott Hotels dokonuje na naszych oczach przekształcania tradycyjnego hotelowego doświadczenia. Zapraszamy gości do aktywnego włączania się w proces powstawania hotelowych innowacji i podejmowania decyzji," powiedział Mike Dearing, dyrektor zarządzający w Marriott Hotels. „M Beta w Charlotte Marriott City Center jest badawczym ośrodkiem  testującym ekscytując
e nowe koncepcje, w miarę nieustannie rozwijającego się naszego sposobu myślenia i pojawiających się  wyzwań".

Przyciski systemu Beta znajdują się na terenie całego hotelu, gromadząc na bieżąco opinie potencjalnych klientów. Poprzez proste naciśnięcie przycisku Beta, goście i turyści wyrażają swoją „akceptację" dla poszczególnych innowacji. Ich opinie i głosy, są następnie grupowane i wyświetlane w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Beta Boards, cyfrowych ekranów umieszczonych w całym hotelu, aby mogli zapoznać się z nimi wszyscy użytkownicy ośrodka. Dane te są również dostępne na stronie TravelBrilliantly.com.

M Beta w Charlotte Marriott City Center jest jeszcze jednym elementem, demonstrującym nieustanną transformację Marriott Hotels, ulepszającym wszystkie aspekty hotelowej działalności, od hotelowego designu, po biznesowe szkolenia, po to by móc jak najlepiej sprostać zmieniającym się turystycznym gustom swoich gości. Marka podjęła wyzwanie związane z nowym tempem zmian, koncentrując się nie tylko na fizycznych przekształceniach doświadczenia w hotelowych obiektach, ale również na umożliwianiu przedstawiania swoich pomysłów inaczej myślącym gościom.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl