InterCity Hotel – Nowe lokalizacje, nowy design, nowe technologie

2016-10-30, 04:57:59

Marka IntercityHotel należąca do grupy Deutsche Hospitality jest przygotowana na intensywną ekspansję. Przed końcem roku otworzy swój pierwszy hotel w Brunszwiku (Niemcy) i kolejną placówkę w Qingdao (Chiny). Pierwszy InterCityHotel poza Europą w Salalah (Oman) rozpoczął działalność w lipcu. Inne hotele w Duisburgu, w Esslingen, w Berlinie i przy lotnisku w Saarbrücken – w Niemczech, Dubaju, s'Hertogenbosch i Lejdzie w Holandii, powstaną w ciągu najbliższych kilku lat.

Mamy wiele wspaniałych projektów, które znajdują się aktualnie w fazie planowania", powiedział Joachim Marusczyk, dyrektor zarządzający w InterCityHotel GmbH. „Białe plamy na mapie Niemiec są nieustannie wypełniane, a InterCityHotels dąży również do rozwoju w skali międzynarodowej." ##

Oprócz pełnego portfela obiektów znajdujących się w cyklu inwestycyjnym, przyszłe obiekty marki InterCityHotels działać będą według zupełnie nowych koncepcji. I tak np., InterCity Braunschweig w Brunszwiku, pierwszy hotel, który będzie mógł pochwalić się nowym designem zaproponowanym przez włoskiego architekta Matteo Thuna, otworzy swoje podwoje w listopadzie. Thun wprowadza poczucie i atmosferę zadowolenia, przek
ształcając lobby w salon, kreując także jasne i przestronne przestrzenie w pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Natura dzisiejszego biznesu wymaga dużej elastyczności," mówi Matteo Thun. „Wszyscy dużo podróżujemy i często zdarza się, że przebywamy w tej samej miejscowości tylko przez jeden lub dwa dni. ‘Domowy pobyt’ nie jest związany z żadnym konkretnym miejscem. Jest to swego rodzaju odczucie. To jest dokładnie to, co staramy się zapewnić gościom InterCityHotel za pośrednictwem naszej nowej koncepcji wyposażenia wnętrz."

Wystrój wewnętrzny nie jest jedynym obszarem, w którym goście zauważą różnice. Zmienia się także hotelowa technologia użytkowa. Goście będą mogli meldować się i wymeldowywać za pomocą wygodnej aplikacji mobilnej "hotelbird". Będą mieli również możliwość wykorzystywania smartfonów do otwierania drzwi do swojego pokoju i płacenia rachunków.


Źródło: Deutsche Hospitality



www.hotelinfo24.pl