Sukces nietypowej promocji nowego menu Restauracji Cesarskiej w Chorzowie

2016-11-02, 18:25:02

Restauracja Cesarska, zlokalizowana w budynku Hotelu Diament Arsenal Palace w Chorzowie, podsumowała jesienną promocję nowej karty dań. Podczas siedmiodniowej akcji każdy klient sam decydował o tym, ile zapłaci za zjedzony posiłek. Ta, wciąż oryginalna w branży formuła promocji, przyniosła interesujący rezultat. – Dla klientów najważniejsza jest jakość zamówienia, a goście restauracji w większości oferowali ceny zbliżone do cen z menu – podsumowują organizatorzy akcji.

Restauracja Cesarska funkcjonowała wcześniej jako miejsce dedykowane gościom Hotelu Diament Arsenal Palace (ul. Paderewskiego 35, Chorzów). W październiku lokal zmienił nazwę, kartę dań i tryb funkcjonowania, przekształcając się z typowo hotelowej, na ogólnodostępną restaurację. W pierwszym tygodniu działania, Restauracja Cesarska zorganizowała niecodzienną promocję. Każdy odwiedzający mógł zamówić dowolną potrawę z karty i zapłacić za danie wedle własnego uznania. Akcja promocyjna trwała siedem dni, a jej cel – zainteresowanie ofertą restauracji gości spoza hotelu, został osiągnięty. Podczas promocji, klienci w zdecydowanej większości proponowali ceny zbliżone do tych, które na co dzień oferuje restauracja. ##

Październikowy eksperyment gastronomiczny oparliśmy przede wszystkim na zaufaniu do klientów, którzy mieli wycenić realną wartość potraw na podstawie własnych doznań smakowych i estetycznych. Otrzymaliśmy bardzo wiele pozytywnych opinii, podziękowań i konstruktywnych sugestii, które wdrożymy w życie – podsumowuje Mateusz Piasny, manager Restauracji Cesarskiej w Chorzowie.

Według danych Eurostatu, Polacy częściej wychodzą do restauracji i coraz częściej gotowi są przeznaczyć na ten cel więcej środków z domowego budżetu. Coraz istotniejsza staje się dla nich jakość zamawianego jedzenia. Klienci nie boją się płacić więcej za dobrą i zdrową kuchnię. Niebagatelne znaczenie ma także strategia i pomysłowość restauratorów na przyciągnięcie klienta. Im ciekawsza promocja, tym większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.

W nowym, promowanym za pośrednictwem nietypowej akcji, menu Restauracji Cesarskiej znalazły się takie pozycje kulinarne jak m.in. zupa rakowa z winem i tymiankiem, polędwiczka wieprzowa w sosie dijon, małże św. Jakuba duszone w białym winie czy cytrynowe papardele z akcentem pieczonego sandacza. W Restauracji Cesarskiej można teraz także spróbować najlepszych dań kuchni regionalnej, takich jak m.in. żur śląski, rolada, hekele i szpajza.  Jak deklaruje manager lokalu, sukces akcji przesądził o tym, że ta i podobne niestandardowe formy promocji, będą podejmowane cyklicznie.

***
Informacje o sieci Hotele Diament


Hotele Diament S.A. są największą siecią hotelarską na południu Polski. Ta, dynamicznie rozwijająca się spółka, posiada blisko 20 letnie doświadczenie i działa wyłącznie w oparciu o polski kapitał. Atutem sieci jest między innymi jakość świadczonych usług oraz umiejscowienie hoteli. Tworzy ją aktualnie 14 obiektów o standardzie czterech i trzech gwiazdek, zlokalizowanych w sześciu liczących się ośrodkach gospodarczych: Chorzowie, Gliwicach, Katowicach, Siemianowicach Śląskich, Wrocławiu i Zabrzu oraz typowo wypoczynkowym ośrodku górskim – Ustroniu.

Sieć oferuje gościom ponad 2000 miejsc noclegowych w blisko 1000 pokojach, prawie 3000 m2 powierzchni profesjonalnie wyposażonych sal konferencyjnych i pełną obsługę gastronomiczną.

Z usług sieci Hotele Diament miesięcznie korzysta ponad 25 000 osób.
Po więcej informacji zapraszamy do odwiedzenia www.hotelediament.pl
Facebook: www.facebook.com/HoteleDiament
Blog: www.hotelediament.pl/blog
Facebook Restauracji Cesarskiej: https://www.facebook.com/RestauracjaCesarska/?fref=ts


Źródło: ImagoPR.pl – 02.11.2016



www.hotelinfo24.pl