Już wkrótce otwarcie zmodernizowanej hali Makro

2016-11-15, 17:39:49

22 listopada odbędzie się re-otwarcie flagowej hali Makro zlokalizowanej w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 184. Firma właśnie rozpoczęła kampanię promocyjną wydarzenia.

Makro inwestuje w hale i przebudowuje swoje obiekty w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków. Kolejną zmodernizowaną halą, po kaliskiej i zielonogórskiej, będzie stołeczna placówka zlokalizowana przy Alejach Jerozolimskich 184. ##

Nowy układ hali zwiększy komfort zakupów i usprawni profesjonalnym klientom poruszanie się po obiekcie. Powiększone dwukrotnie zostaną stoiska: Warzywa i Owoce, Mięso, Ryby oraz Nabiał. W ofercie sieci pojawi się ponad 2000 nowych produktów kluczowych dla gastronomii i handlu.

Flagowa hala Makro w Warszawie (fot. makro.pl)

22 listo
pada w ramach re-otwarcia specjalnie dla stołecznych klientów sieci zorganizowane zostaną pokazy kulinarne, degustacje oraz inne liczne atrakcje. Wydarzenie wsparte jest kampanią reklamową realizowaną na billboardach i siatkach wieloformatowych, która promuje nową jakość Makro i utożsamia markę z jej kluczowymi klientami, takimi jak szefowie kuchni, czy kupcy. Re-otwarcie hali będzie również promowane w radiu oraz w internecie.

- Celem działań marketingowych Makro jest budowanie nowego, odświeżonego wizerunku firmy, jako profesjonalnego dostawcy asortymentu dla gastronomii i handlu. Śledzimy trendy rynkowe i wprowadzamy coraz więcej nowoczesnych kanałów komunikacyjnych – komentuje Anna Heimberger, Head of Branding and Customer Activation w Makro Polska.

Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada MGA, kreacje przygotował zaś dział marketingu Makro Polska. Obiekt zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich, o powierzchni sprzedaży ok. 12 tys. m kw., jest pierwszą halą Makro otwartą w Polsce.


Źródło: Makro.pl – 14.11.2016
 


www.hotelinfo24.pl