Sanya Edition redefiniuje pojęciu luksusu dla turystów nowego pokolenia

2016-11-16, 13:53:31

Ian Schrager, światowej sławy amerykański wizjoner branży hotelarskiej, odciska swoje globalne piętno wraz z otwarciem pierwszego hotelu w Chinach. Sanya Edition, spektakularny obiekt wypoczynkowy nad oceanem na wyspie Hajnan, tuż u wybrzeży południowych Chin, to najnowszy nabytek marki Edition, stworzonej przez Iana Schragera we współpracy z Marriott International.

Edition redefiniuje kanony tradycyjnego luksusu poprzez zrównoważenie wyrafinowanego designu i indywidualnej, profesjonalnej obsługi z jedyną w swoim rodzaju ofertą gastronomiczno-rozrywkową, odzwierciedlając najlepsze cechy kulturowego i społecznego otoczenia każdego miejsca, w którym działają hotele marki. ##

Jak powiedział Ian Schrager: „Sanya Edition została wykoncypowana dla dzisiejszych Chin, ale zarazem dla Chin jutrzejszych. Obiekt jest wyjątkową, wyrafinowaną wizją i uc
ieleśnieniem kosmopolitycznych Chin, prezentujących się całemu światu".

W hotelu Sanya Edition znajduje się 512 pokoi o rezydencjalnym stylu, w tym 46 apartamentów, a ponadto 17 ekskluzywnych domków położonych na tarasowym wzgórzu, wyposażonych we własne baseny i wydzieloną przestrzeń zewnętrzną. Realizując nową luksusową obietnicę, każdy pokój w hotelu o kształcie podkowy, oferuje wspaniałe widoki na ocean.

Podstawową ideą konstrukcyjno-funkcjonalną nowego obiektu, był jego podział na oddzielne, wyspecjalizowane strefy, które przenikają się wzajemnie, ale jednocześnie zachowują swoją unikalna tożsamość. Te funkcjonalne strefy obejmują: wodę, zabawę, sport, dzieci, dorosłych, rodzinę, gastronomię, życie nocne, rozrywkę i relaks.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl