IntercityHotel Qingdao wprowadza markę Deutsche Hospitality do Chin

2016-11-28, 13:31:33

Deutsche Hospitality kontynuuje realizację planów międzynarodowej ekspansji, eksportując jedną ze swoich najbardziej udanych marek do Chin. Pierwszy IntercityHotel w Chinach otwarto w nadmorskim mieście Qingdao.

Oferujący 281 pokoi i zaplecze konferencyjne, obejmujące powierzchnię 500 metrów kwadratowych, czterogwiazdkowy IntercityHotel Qingdao jest także siedzibą trzech restauracji. Od wiosny przyszłego roku, jedna z nich będzie prowadzona jako tawerna w tradycyjnym niemieckim stylu wraz z ogródkiem piwnym połączonym z Erdinger Brewery. ##

Dyrektor generalny Deutsche Hospitality, Puneet Chhatwal, mówi: „W lipcu otworzyliśmy pierwszy InterCityHotel poza Europą, w Omanie. Qingdao powiększa naszą ofertę o inną międzynarodową lokalizację." Znajdujące się na wschodnim wybrzeżu Chin, Qingdao jest miastem z sześcioma milionami mieszkańców, najbardziej znanym chińskim ośrodkiem gospodarczym produkującym elektroniczne produkty domowego użytku i ósmym co do wielkości takim ośrodkiem na świecie, o dużym znaczeniu dla chińskiego handlu zagranicznego.

W czasach kolonialnych, miasto było znaczącą niemiecką placówką handlową, zwaną „Neapolem Morza Żółtego". Bliskie powiązania między Qingdao i Niemcami ostały się do dziś. Nowy IntercityHotel na przykład, jest pierwszym hotelem, który znajdował się będzie w „chińsko-niemieckim Ecoparku", w obszarze spółki joint venture zawartej pomiędzy rządami obu krajów.

InterCity Qingdao został zbudowany zgodnie ze standardami Niemieckiego Stowarzyszenia Zrównoważonego Budownictwa (DGNB) i prezentuje najnowszy układ wewnętrznego designu marki IntercityHotel.

Pierwszą placówką Deutsche Hospitality na rynku chińskim był „Hotel Maximilian zarządzany przez grupę Steigenberger" w Pekinie. Po tegorocznym otwarciu IntercityHotel Qingdao, kolejny Steigenberger Hotel zostanie otwarty w przyszłym roku w Heihe, na granicy chińsko-rosyjskiej.


Źródło: Deutsche Hospitality



www.hotelinfo24.pl