Ascott proponuje generacji milenijnej nową markę Lyf

2016-12-04, 06:41:09

Należący do firmy CapitaLand, oddział serwisowanych apartamentów, The Ascott Limited (Ascott) zaprezentował swoją najnowszą markę, Lyf (nazwa wymawiana jak „lajf”), przeznaczoną dla, i zarządzaną przez osoby z pokolenia milenijnego, które chcą doświadczać hotelowych lokalizacji tak, jak miejscowi. Wykraczając poza tradycyjne koncepcje hotelarskie, Lyf określa nowy sposób życia i współpracy w społeczności, łącząc gości ze współtowarzyszami podróży i kreatorami zmian.

Zaprojektowany tak, aby ułatwiać interakcje między gośćmi, każdy obiekt Lyf charakteryzować się będzie własną unikalną osobowością podkreślaną zabawnymi i oryginalnymi designerskimi elementami. Wszystkie wyposażone będą w ogólnodostępne pomieszczenia „Connect”, które będzie można łatwo przekształcić w strefy warsztatowe i spotkaniowe. ##

Społecznościowe kuchnie „Bond", będą miejscami, gdzie goście przygotowywać będą domowe posiłki, uczyć się gotować czy też będą udzielać się towarzysko, dowiadując się od innych mieszkańców czegoś nowego o globalnych kuchniach. Obiekty Lyf mogą być wyposażone w interaktywne dzieła sztuki, a nawet olbrzymie baseny z piłeczkami, wirowe koła i dużych rozmiarów Czwórki (logiczne gry planszowe) dla dzieci itp.

Lyf - pokój Big Bed

Obiekty marki Lyf zaoferują szereg
rodzajów kwater, poczynając od pokoi „Big Bed” (studio) po pokoje „Two of a Kind" (z dwoma osobnymi łóżkami) - ze wspólną kuchnią. Turyści grupowi mogą zdecydować się na pomieszczenia „All Together” (apartamenty biznesowe), które wyposażone będą w inteligentne wyświetlacze do wideokonferencji, a duże stoły zagwarantują odpowiedni obszar roboczy i będą mogły być wykorzystywane do spożywania posiłków. Zamiast standardowych szaf, goście mogą powiesić swoje ubrania na szynach, wiszących pod sufitem albo rozwinąć hamak na popołudniową drzemkę.

Wielkość milenijnego rynku turystycznego powiększa się dynamicznie, a osoby w wieku 20 i 30. lat będą wkrótce stanowić więcej niż połowę globalnej siły roboczej. Biorąc pod uwagę fakt, że turyści generacji milenijnej wydają ponad 200 mld dolarów rocznie, Ascott poczynił starania, aby stać się gospodarzem dla znacznej liczby osób tego pokolenia i między innymi wychodząc naprzeciw rynkowemu zapotrzebowaniu uruchomił markę Lyf. Wprowadzenie nowej marki zbiega się z niezwykle korzystnym dla Ascotta rokiem, którego portfolio wzrosło globalnie o 10 000 kwater.


Źródło: Ascott Limited



www.hotelinfo24.pl