Marriott podzielił swoje marki na kategorie „Classic” i „Distinctive”

2016-12-08, 18:59:20

Marriott International dokonał reorganizacji swoich 30 marek, dzieląc je na dwie kategorie, które mają pomóc klientom w wyborze odpowiedniego obiektu według ceny i doświadczenia.

Obie kategorie, zostały zaprezentowane przez Tinę Edmundson, pełniącą w sieci Marriott funkcję Global Brand Officer. Edmunds była wcześniej pierwszą wiceprezes Starwooda ds. operacyjnych w segmencie luksusowych i lifestylowych marek, zanim firma została przejęta przez Marriott International. ##

Nowo wprowadzone kategorie różnicują turystów na – „klasycznych” klientów luksusowych obiektów, którzy rezerwują takie hotele, jak np. Ritz-Carlton lub St. Regis, i „specyficznych” luksusowych turystów szukających wyrafinowanych butikowych doświadczeń, w hotelach takich marek, jak Le Meridien lub Westin. Firma opisuje klasyczne marki, jako te oferujące „tradycyjne kanony gościnności przeznaczone dla współczesnego turysty", natomiast amatorami innowacyjnych, oryginalnych marek  są ci, którzy skłaniają się ku przeżywaniu niezapomnianych wrażeń z unikalnej perspektywy."

Kategorie marek w obrębie sieci Marriott International przedstawiają się zatem następująco:

Classic Luxury (Ritz-Carlton; St. Regis; JW Marriott)

Distinctive Luxury (Ritz-Carlton Reserve; Luxury Collection; Bvlgari; W Hotels; Edition)

Classic Premium (Marriott Hotels; Sheraton; Marriott Vacation Club; Delta Hotels)

Distinctive Premium (Le Meridien; Westin; Autograph Collection; Design Hotels; Renaissance Hotels; Tribute Portfolio; Gaylord Hotels)

Classic Select (Courtyard; Four Points; Springhill Suites; Protea Hotels; Fairfield Inn & Suites)

Distinctive Select (AC Hotels; Aloft Hotels; Moxy Hotels)

Classic Longer Stays (Marriott Executive Apartments; Residence Inn)

Distinctive Longer Stays (Element).


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl