Marriott przedefiniowuje najwyższej klasy krajobraz hotelarski

2016-12-12, 06:46:38

Marriott International poinformował w trakcie targów International Luxury Travel Market (ILTM) w Cannes, że firma wciąż umacnia swoją pozycję lidera w luksusowym segmencie hotelarskim, podwajając swoją ofertę w tym obszarze, po niedawnej fuzji ze Starwood Hotels & Resorts.

Gwarantując globalnym turystom bezkonkurencyjny wybór zróżnicowanych, doświadczeń hotelarskich wysokiej klasy w 61 krajach świata, Marriott International Luxury Brands skupia obecnie charakterystyczne marki: St. Regis, The Luxury Collection i W Hotels, uzupełniające światowej sławy firmowe marki The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, Bulgari Hotels & Resorts, Edition i JW Marriott. Spoglądając w przyszłość, Marriott International planuje otwarcie prawie 30 luksusowych hoteli w 2017 roku, a w jego portfelu znajduje się ponadto 180 luksusowych obiektów znajdujących się obecnie w cyklu inwestycyjnym, reprezentujących 20 nowych krajów, do Islandii i Nepal, po Kubę. ##

The Ritz-Carlton i St. Regis - The Ritz-Carlton, legendarna marka hotelarska z 92 hot
elami na całym świecie, nadal będzie wyznaczać standardy luksusowego segmentu w 2017 roku wraz z czterema planowanymi debiutami, w tym The Ritz-Carlton, Langkawi i Ritz -Carlton, Astana. St. Regis z 38 czynnymi hotelami i 21 w budowie, kontynuuje reinterpretację dziedzictwa oryginalnego hotelu St. Regis w Nowym Jorku dla współczesnych luksusowych turystów. Na początku listopada br., marka zaprezentowała spektakularny St. Regis Maldives Vommuli Resort i planuje na 2017 rok debiuty w pięciu nowych lokalizacjach, w tym w Szanghaju, Changsha i Kairze.

St. Regis Maldives Vommuli Resort, Malediwy

W Hotels
otwierają 50. hotel - uroczyste otwarcie W Las Vegas oznacza, że W Hotels osiągnęły kolejny kamień
milowy w swoim rozwoju w postaci 50. czynnego hotelu. Z kolei, debiut W Goa wyznaczony został na 12 grudnia. Marka posiada również 33 hotele w budowie, z których w 2017 roku, uruchomionych zostanie 6 obiektów - od Tel Awiwu i Panama City, po Szanghaj.

W Goa

Edition
– jest
marką definiującą nową generację luksusu poprzez zrównoważony, wyrafinowany design i indywidualną, profesjonalną obsługę oraz jedyną w swoim rodzaju ofertę gastronomiczno-rozrywkową, charakterystyczną dla każdego miejsca. Z hotelami w Londynie, Nowym Jorku i Miami Beach, Edition otworzyła niedawno hotel Sanya Edition na wyspie Hainan w południowych Chinach, a w planach do końca 2017 roku jest debiut kolejnych obiektów, tym razem w Bangkoku i Barcelonie.

Sanya Edition

Luxury Collection
przekroczy 100 hoteli w 2017 roku – The Luxury Collection to niesamowita kolekcja 102 hoteli w ponad 30 krajach na całym świecie. Od dawnych pałaców w Wenecji i Wiedniu, po współczesne arcydzieła, takie jak Marques de Riscal w Rioja – winiarskim regionie Hiszpanii. W 2017 spodziewana jest premiera hotelu Inglaterra w Hawanie, na Kubie oraz dziewięciu innych miejscowościach, w tym w kalifornijskiej Napa Valley, Singapurze i Panama City.

Marques de Riscal, A Luxury Collection Hotel

JW. Marriott
– to uosobienie nowoczesnego, dostępnego luksusu. Marka dysponuje w chwi
li obecnej 79 hotelami i obiektami wypoczynkowymi w 27 krajach, włącznie z otwartymi niedawno JW Marriott Venice i JW Marriott Los Cabos. Trwają prace przygotowawcze do debiutu kolejnych hoteli w 2017 roku, wśród których znajdzie się JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay Resort & Spa w Wietnamie, a jeszcze w tym roku wystartuje  JW Marriott Parq Vancouver.

JW Marriott Los Cabos


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl