Rozpoczęła się kampania promująca Polskę na zimę

2016-12-21, 18:05:49

Polska na zimę, klimatycznie i bajecznie – tak POT zachęca mieszkańców Ukrainy, Rosji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii i Skandynawii do przyjazdu do Polski. 12 grudnia nasze reklamy pojawiły się już na ponad 70 autobusach w Oslo. Od 19 grudnia takie autobusy jeżdżą także w Moskwie, a w kolejnych dniach na ulicach Berlina, Amsterdamu i Londynu w sumie wyjedzie 155 taksówek z reklamą Polski. ##

Z zaproszeniem do Polski zetkną się także pasażerowie głównej linii metra w Kijowie. Planowany zasięg kampanii to 21 mln odbiorców. Reklama na środkach komunikacji wspomagana jest także działaniami w mediach, na przykład w moskiewskim radio Relax czy popularnym w Londynie Radio Jazz.fm.



(fot. pot.gov.pl)

W dostępnym na te
renie Ukrainy miesięczniku dla kobiet „Natali” w grudniu pojawi się, poświęcony feriom zimowym w Polsce,  całostronicowa reklama. Artykuł na trzy strony ze zdjęciami opowiada, że zimowy wypoczynek w Polsce to nie tylko narty ale także wyprawa do Krakowa, świetna kuchnia, wody mineralne i sanatoria. Opisuje atrakcje Zakopanego (i okolic), Krakowa, Krynicy i Szczawnicy.


(fot. pot.gov.pl)

Na głównym lotnisku w Kijowie na Międzynarodowym Porcie Lotniczym Boryspol, w hali przylotów pasażerów zachęc
a do Polski wielkoformatowa reklama pokazująca nie tylko atrakcje zimowe ale także bożonarodzeniowe tradycje, kulinaria, odświętne miasta i noworoczne dekoracje.


(fot. pot.gov.pl)

To pierwsza kampania tzw. zimowa, która akcentuje potencjał Polski, jako miejsca, w którym można ciekawie spędzić czas w miesiącach zimowych i prezentuje kompleksową ofertę wypoczynku zimowego.


Źródło: Pot.Gov.pl - 19.12.2016



www.hotelinfo24.pl