Radisson Red wyzwaniem dla branży hotelarskiej

2017-01-23, 06:21:33

Z przewidywaną do otwarcia łączną liczbą 2847 pokoi, Radisson Red usadowił się na pozycji ważnego gracza w nowej hotelarskiej rewolucji, która jest kierowana do młodszej i bardziej międzynarodowej grupy klientów, którzy nie wyszukują hoteli w sposób automatyczny, wyłącznie jako miejsc gdzie można zanocować w czasie podróży.

Carlson Rezidor jest w trakcie dokonywania zmian w swojej hotelarskiej strategii zwracając się do pokolenia milenijnego z propozycją transformacji marki Radisson. Ich młoda marka stawia wyzwanie stereotypowi hoteli, jako staromodnego miejsca, przeznaczonego jedynie dla „osób w słusznym wieku". Radisson Red to marka dynamicznych, rozrywkowych i przyjaznych hoteli dla młodszych gości, którzy zazwyczaj decydują się na bardziej nieformalne lub wspólne tymczasowe zakwaterowanie. Carlson Rezidor stara się więc wykorzystać tę koncepcję w celu globalnej ekspansji marki. ##

Radisson Red posiada obecnie 17 obiektów znajdujących się w trakcie budowy, rozlokowanych na terenie Europy, Azji, Afryki i obu Ameryk. Wśród tych 17 projektów, trzy są w fazie wstępnego planowania, a pozostałe znajdują się już w budowie lub w fazie tuż przed otwarciem. W obu Amerykach realizowanych jest 6 projektów, natomiast 8 znajdować się będzie w Azji, 1 w Afryce i 2 w Europie. W 2016 roku natomiast, zainaugurowały swoją działalność 2 hotele.

Wraz z wprowadzeniem marki Radisson Red, Carlson Rezidor dąży do stworzenia nowej kategorii przemysłowej, pod nazwą „Lifestyle Select” - ekskluzywnej selektywnej koncepcji usług z innowacyjnym nastawieniem na design i detale wystroju wnętrz, doświadczenie gości, osobiste kontakty międzyludzkie, indywidualne wybory i uznanie coraz ważniejszej roli nowoczesnej technologii w udogodnieniach życia codziennego.


Źródło: Carlson Rezidor Hotel Group



www.hotelinfo24.pl