Ruszyła druga edycja akcji „Nestle porusza Polskę”

2017-02-13, 17:37:41

Lepsza kondycja, szczuplejsza sylwetka i zwiększona odporność organizmu – to kilka korzyści wynikających z ćwiczenia na urządzeniach treningowych na świeżym powietrzu. Teraz siłownię plenerową można zdobyć bezpłatnie w konkursie „Nestlé porusza Polskę”. Wystarczy, że gmina zgłosi swój udział w akcji do 10 marca 2017 roku. Aż 16 siłowni terenowych od Nestlé trafi do tych gmin, których mieszkańcy i sympatycy wykażą się największą aktywnością w internetowym głosowaniu. Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń!

Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę” ma na celu wspieranie konsumentów w prowadzeniu aktywnego trybu życia, zgodnie z motto Nestlé: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. W ubiegłorocznej edycji konkursu rywalizowało ze sobą aż 710 lokalizacji w całej Polsce! Dzięki aktywności internautów siłownie terenowe ufundowane przez Nestlé powstały w Hajnówce, Markach, Pabianicach oraz 13 innych lokalizacjach. W tym roku Nestlé sfinansuje kolejnych 16 obiektów do ćwiczeń na świeżym powietrzu! ##

Jak z
głosić się do konkursu?

1. Aby zgłosić się do konkursu, przedstawiciel Urzędu Gminy do 10 marca 2017 r. musi wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie, wysyłając mail na adres: gminy@4frame.pl i wskazać osobę kontaktową.
2. Następnie otrzyma zaproszenie zawierające login i hasło do indywidualnego konta gminy znajdującego się na dedykowanym konkursowi panelu.
3. Po z
alogowaniu możliwe będzie zgłaszanie wybranych lokalizacji, które spełniają wymogi zawarte w regulaminie.
4. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.

Nestle porusza Polskę (fot. nestle.media.pl)

Dlaczego warto?


Siłownia na świeżym powietrzu to miejsce dla każdego, kto chce aktywnie spędzić wolny czas. Można z niej korzystać bezpłatnie i o dowolnej porze dnia. W siłowniach od Nestlé znajdzie się 9 różnych urządzeń poprawiających kondycję. Na każdym z nich umieszczona będzie instrukcja, opisująca prawidłowy i bezpieczny sposób wykonywania ćwiczeń na danym sprzęcie.

Nestle porusza Polskę (fot. nestle.media.pl)

Ubiegłoroczna edycja konkursu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, jak duże jest zapotrzebowanie na budowę ogólnodostępnych siłowni plenerowych oraz jak bardzo są potrzebne inicjatywy takie jak „Nestlé porusza Polskę”. Z tego powodu postanowiliśmy kontynuować program. Mamy nadzieję, że również w tym roku gminy i społeczności lokalne zaangażują się aktywnie w naszą inicjatywę. Cieszymy się, że wybudowane w ramach poprzedniej edycji konkursu siłownie na świeżym powietrzu przyczyniły się do powstania nowych miejsc spotkań, w których mieszkańcy gmin aktywnie spędzają czas – mówi Edyta Iroko, Koordynator ds. Mediów, Nestlé Polska S.A.


Źródło: Nestle.Media.pl – 13.02.2017



www.hotelinfo24.pl