Vienna House z E-Commerce Managerem

2017-02-13, 18:06:25

Vienna House w Polsce rozwija swoje struktury. W lutym do zespołu dołączyła Agata Kozanecka, zajmując nowo utworzone stanowisko E-Commerce Managera. Zmiana ma na celu rozwijać obecność austriackiej grupy hoteli w Internecie.

Agata Kozanecka będzie odpowiadać za wdrożenie strategii e-commerce grupy hoteli Vienna House w Polsce. Do jej obowiązków będzie należeć m.in. analiza obecności hoteli Vienna House w Internecie, prowadzenie kampanii marketingowych, optymalizacja serwisu www pod kątem sprzedaży. Głównym celem jest rozwój sprzedaży usług hotelowych Vienna House za pośrednictwem kanałów online. ##

Stworzenie nowego stanowiska w Vienna House w Polsce jest potwierdzeniem, że nasza sieć rozwija się i chce budować wizerunek marki oraz swoich hoteli w Internecie. Agata jest ekspertem w dziedzinie e-commerce, o czym świadczy jej bogate portfolio oraz międzynarodowe doświadczenie. Wierzę, że dzięki swojemu świeżemu spojrzeniu, spoza branży hotelarskiej, pomoże nam wdrażać nowatorskie i skuteczne pomysły” - podsumowuje Katarzyna Niezgoda, Director of Business Development, Vienna House.

Kozanecka ukończyła studia w zakresie marketingu i sprzedaży w ESADE Business School w Barcelonie. Pracę w zakresie marketingu internetowego rozpoczęła w 2009 roku w agencji 77Agency w Londynie, gdzie prowadziła projekty w zakresie SEM dla m.in. takich marek jak American Express czy EA Games. Ostatnie 3 lata pracowała w agencji interaktywnej Infinity Group na stanowisku e-Commerce Strategist i współpracowała w obszarze e-commerce z takimi markami jak Netia, BNP Paribas, Generali czy Legg Mason.


O Vienna House
W Vienna House najważniejszymi elementami są podróże, nowe doświadczenia oraz odkrywanie, a także dostrzeganie piękna w zwyczajnych rzeczach w życiu. Vienna House to hotele, które mają swój charakter, ale także dzielą te same wartości i wspólny cel: zachwycać swoich gości. Największa grupa hotelowa w Austrii, od 2016 r. pod wspólną marką "Vienna House", posiada i zarządza hotelami miejskimi i resortowymi oraz nieskomplikowaną linią smart-casual, "Vienna House Easy". Firma zatrudnia obecnie 2 tys. 200 pracowników i jest reprezentowana w dziewięciu krajach: od Francji po Rosję, od Polski po Austrię. Hotele znajdują się m.in. w Berlinie, Bratysławie, Bukareszcie, Coburgu, Karlsbadzie, Krakowie, Łodzi, Monachium, Neckarsulm, Trewirze, Paryżu i Pradze. Vienna House jest marką Vienna International Hotelmanagement AG. www.viennahouse.com


Źródło: ViennaHouse.com – 13.02.2017



www.hotelinfo24.pl