Hotel Molo został nagrodzony prestiżowym tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2017. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Services. Srebrnym Godłem QI nagrodzona została Usługa - Usługi Hotelowo - Eventowe.
Kapituła Programu, wysoko oceniła i nagrodziła działania związane z zaangażowaniem firmy w doskonalenie procedur zarządzania jakością, a także realizowaniem skutecznej polityki jakości z uwzględnieniem jej roli we wszystkich aspektach działalności, a zwłaszcza w zakresie usług, będących przedmiotem zgłoszenia do Programu. ##
Najwyższa Jakość QI 2017, to największy Program projakościowy w Polsce. W tym roku odbywa się jego XI edycja, realizowana pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Tytuł i certyfikat Najwyższa Jakość Quality International potwierdzają wdrożenie wysokich standardów zarządzania Organizacją.
Źródło: HotelMolo.com – 31.03.2017 |