Sopocki Hotel Molo z nagrodą za najwyższą jakość

2017-04-02, 11:45:31

Hotel Molo został nagrodzony prestiżowym tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2017. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Services. Srebrnym Godłem QI nagrodzona została Usługa - Usługi Hotelowo - Eventowe.

Kapituła Programu, wysoko oceniła i nagrodziła działania związane z zaangażowaniem firmy w doskonalenie procedur zarządzania jakością, a także realizowaniem skutecznej polityki jakości z uwzględnieniem jej roli we wszystkich aspektach działalności, a zwłaszcza w zakresie usług, będących przedmiotem zgłoszenia do Programu. ##

Najwyższa Jakość QI 2017, to największy Program projakościowy w Polsce. W tym roku odbywa się jego XI edycja, realizowana pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
 
Tytuł i certyfikat Najwyższa Jakość Quality International potwierdzają wdrożenie wysokich standardów zarządzania Organizacją.


Źródło: HotelMolo.com – 31.03.2017
 


www.hotelinfo24.pl