Deutsche Hospitality wzmacnia swoją obecność w Omanie

2017-04-05, 06:16:53

Deutsche Hospitality kontynuuje swoją ekspansję w Omanie. Po otwarciu IntercityHotel Salalah w 2016 r., podpisano umowę na drugi hotel w tym kraju z firmą Muscat National Development and Investment Company (ASAAS), który będzie prowadzony przez tę samą markę. IntercityHotel powstanie w centrum stołecznego Maskatu do 2020 roku. Posunięcie to, umożliwi grupie Deutsche Hospitality obchodzącej w tym roku 30-lecie swego istnienia, wzmocnienie jej międzynarodowej obecności. W uroczystości podpisania kontraktu na nowy projekt uczestniczył minister turystyki Omanu, Ahmed Bin Nasser Al Mahrizi.

Nowo wybudowany obiekt wyposażony będzie w 285 pokoi, w tym 12 apartamentów, usytuowanych na sześciu kondygnacjach. Wewnętrzny design odpowiadał będzie wymogom nowego pokolenia klientów marki InterCity. Zaplecze gastronomiczne składać się będzie z restauracji i baru, podczas gdy strefa konferencyjna obejmie trzy pomieszczenia o łącznej powierzchni 340 m2. Siłownia z basenem zapewni gościom przestrzeń na relaks i ucieczkę przed stresami i codziennymi przeciwnościami. ##

Dyrektor generalny Deutsche Hospitality, Puneet Chhatwal powiedział: „Bliski Wschód jest znaczącą lokalizacją, zarówno dla turystów wypoczynkowych jak i dla osób podróżujących służbowo. Jest to część świata, w której Deutsche Hospitality jest wyjątkowo dobrze reprezentowana. Podpisanie umowy na nowy IntercityHotel oznacza, że nasze portfolio powiększy się o dwa markowe hotele w tym ważnym regionie rozwojowym. Kolejny IntercityHotel ruszy w Dubaju, w 2018 r. Steigenberger Hotels and Resorts są również obecne w tym regionie dzięki hotelowi Steigenberger Business Bay w Dubaju, a kolejny obiekt tej marki zainauguruje działalność w Katarze, w 2018 roku."

Komentując to osiągnięcie, Khalid Hilal Al Yahmadi, dyrektor generalny firmy ASAAS i prezes SalamAir, powiedział: „ASAAS wyraża zadowolenie z podpisania umowy z IntercityHotel na zarządzanie nowym hotelem. ASAAS starannie dobiera partnerów strategicznych, po szczegółowo przeprowadzonych analizach, ponieważ celem firmy jest oferowanie najlepszych usług hotelarskich w Omanie".


Źródło: Deutsche Hospitality



www.hotelinfo24.pl