Dobre wyniki hoteli Ibis w Polsce

2006-11-07, 14:14:43

Pod koniec zeszłego roku przeprowadzone zostało badanie dotyczące jakości usług świadczonych w hotelach sieci Ibis. Jego celem było zmierzenie zadowolenia i oczekiwania klientów w stosunku do różnych aspektów świadczonych usług, jak również rozpoznanie podstawowej charakterystyki klientów hoteli. Przeanalizowano w sumie 75967 ankiet dla 565 hoteli biorących udział w badaniu w skali całej sieci. Były to placówki działające na podstawie umowy franchisingowej, filie i zarządcy z Niemiec, Austrii, Belgii, Hiszpanii, Francji, Węgier, Irlandii, Włoch, Luksemburga, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Szwecji, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii.

W Polsce przeprowadzono 1771 ankiet dla 9 hoteli tej sieci. Wyniki badania pokazały, że procent klientów bardzo zadowolonych z usług świadczonych przez hotele Ibis w Polsce jest bardzo wysoki (55%), plasuje tym samym nasz kraj na drugim miejscu po Austrii. Wysoki jest także wskaźnik zadowolenia dotyczący pokoju, aż 49,6%. Ponad 50% klientów zjadło w Ibisie bardzo dobry posiłek. Wysoko oceniono także nastrój w sali restauracyjnej i w barze. Także personel hoteli został doceniony przez klientów w zakresie wszystkich usług (recepcja, śniadanie, restauracja, bar). Warto podkreślić, iż klienci biznesowi, którzy zazwyczaj są bardziej wymagający niż klienci turystyczni, w Polsce są bardzo zadowoleni z usług świadczonych przez hotele Ibis (52,6% bardzo zadowolonych oraz 60,4% w segmencie turystycznym).

Sieć hotelowa IBIS, istniejąca od 1974 r. jest obecnie liderem na europejskim rynku hoteli ekonomicznych. Aktualnie sieć IBIS liczy ponad 700 hoteli w 36 krajach, z czego 9 znajduje się w Polsce. Marka IBIS oferuje wszelkie wygody oraz usługi hotelu klasy ekonomicznej za atrakcyjną cenę, tak aby sprostać oczekiwaniom klientów zarówno podczas podróży w celach biznesowych, jak i wyjazdów turystycznych.

Źródło: orbis.pl


www.hotelinfo24.pl