Unikalne pokazy mody w Hotelach Mercure

2017-04-09, 16:15:21

W ubiegłym roku zapoczątkowany został projekt „Mercure Fashion”. Obejmuje on unikalne pokazy mody w harmonii z ludźmi i miejscami - pod nazwą Mercure Fashion Night by… i zakłada współpracę z popularnymi lokalnymi projektantami.  Projektanci w ramach wspólnej promocji prezentują swoje najnowsze kolekcje.  
 
Dotychczas w ramach projektu odbyły się trzy pokazy, które miały miejsce  w Mercure Grand  Warszawa, Mercure Kraków Stare Miasto oraz  Mercure Gdańsk Stare Miasto. Do współpracy została zaproszona projektantka Dorota Goldpoint, która  w marcu zaprezentowała kolekcję pt. „Siła wolności”. Kolejny pokaz będzie propozycją l
etniej kolekcji młodej projektantki Anny Drabczyńskiej. Pokazy prowadziła znana dziennikarka Monika Zamachowska, która uczestniczy  w programie  Le Club AccorHotels. Wśród znanych gości były m.in. Beata Tadla, Karolina Szostak, Katarzyna Galica i Anna Oberc. ##

Współpracując ze znanymi  projektantami, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też nieustannie myślimy  o naszych gościach, bo dla nich to zawsze duża atrakcja - mówi Sylwia G
adomska Dyrektor Regionu Północnego marki Mercure & Novotel - Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży”.

Sabina Bartyzel, Beata Tadla

W każdym z eventów biorą udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego  Le Club AccorHotels, media  i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.


Sylwia Gadomska, Karolina Szostak, Marcin Szymański, Dorota Goldpoint, Agnieszka Kalinowska, Monika Zamachowska

Spotkania w ramach pro
jektu Mercure Fashion Night by… to również okazja do współpracy  z WAAG (Women At AccorHotels Generation), siecią zrzeszającą kobiety zatrudnione  w Grupie Orbis i AccorHotels w Polsce i na świecie. W Grupie Orbis 41% dyrektorów hoteli to kobiety – jest to najwyższy wskaźnik w całej, ogólnoświatowej  społeczności grupy AccorHotels.

Szef kuchni - Łukasz Miecznikowski, Sylwia Gadomska

Markę Mercure określają: najwyższa jakość, dbałość o szczegół i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze  z lokalnych środowisk.  „Moda łączy piękno ruchu, fantazję i bogactwo wzornictwa z wytrzymałością  i złożonością architektury. To naprawdę potężna forma sztuki. Na tym polega nasza moc autoekspresji. Chcemy  tę moc łączyć bezpośrednio z marką hoteli Mercure” – powiedziała podczas Mercure Fashion Night  by… Sabina Bartyzel, dyrektor  Mercure Kraków St
are Miasto.

Agnieszka Kalinowska, Dorota Goldpoint, Anna Powierza, Marcin Szymański


O Mercure 
Mercure jest marką hoteli należących do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego, . Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie.  Każdy z  hoteli posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie są zakorzenione  w miejscowej kulturze. Połączenie klasycznego stylu z nutą współczesnego wzornictwa  i dbałością o historyczne dziedzictwo sprawiają, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferują osobom podróżującym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, autentyczną  gościnność.  Stanowią atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych,  łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci,  wysokiej jakości usług  i dostępności poprzez cyfrowe platformy rezerwacyjne. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca 20 000 pokoi w 116 obiektach. Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels  w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych  po ekonomiczne1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels 
AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferującym wyjątkowe pobyty w ponad 4100 hoteli a także 3000 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie - jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składają się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, and Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, w ofercie AccorHotels  są także hotele ekonomiczne: JO&JOE, ibis Styles, ibis, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel and hotelF1. Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgającej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 250 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegającą na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście uczestniczą w jednym z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels angażuje się w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju  realizując  cele i zobowiązania programu Planet 21, który skupia pracowników, gości oraz partnerów biznesowych.

Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404)  oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).

 
Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne są na stronach:  accorhotels-group.com lub accorhotels.com.


Źródło: BCMFD.pl - 06.04.2017
 


www.hotelinfo24.pl