Muji wprowadza swe pierwsze hotele do Chin na fali rosnącej popularności marki w tym kraju

2017-05-10, 06:27:04

Ryohin Keikaku – japoński potentat rynku sprzedaży detalicznej, otwiera hotele w Chinach, wzmacniając pozycję swojej marki Muji, co może przyspieszyć ekspansję firmy na rozległym rynku o dużym potencjale.

Wiadomości o pierwszych Muji Hotels na terenie Chin spotkały się z dużym zainteresowaniem w Internecie. Hotele, które mają zostać otwarte w Pekinie i Shenzhen w drugiej połowie 2017 r., będą wyposażone głównie w firmowe produkty marki Muji - w tym łóżka, zasłony i kanapy. Znajdzie się w nich od 40 do 80 pokoi, a także sklepy i kawiarnie Muji. ##

Zadaniem Ryohin Keikaku będzie wybór i zaopatrzenie hoteli w meble i artykuły gospodarstwa domowego. Przy uruchamianiu hoteli japońska firma będzie współpracować z firmą Odakyu Electric Railway z Pekinu i lokalnym deweloperem z Shenzhen.

Muji znana jest w Chinach jako wysokiej jakości japońska marka. Analityk z zagranicznego biura maklerskiego papierów wartościowych mówi, że Chińczycy postrzegają ją, jako markę kategorii premium, taką jak np. Nike. Wielu obserwatorów oczekuje zatem, że hotele Muji cieszyć się będą dużym popytem.

Chiny są ważnym rynkiem dla Ryohin Keikaku, więc firma stara się poszerzyć tam rozpoznawalność marki, oferując komfortowe doświadczenia w swoich hotelach. Od momentu otwarcia pierwszego sklepu w Chinach w 2005 r. Muji powiększyło ich liczbę do 200, przed końcem lutego 2017 roku.


Źródło: Ryohin Keikaku



www.hotelinfo24.pl