Hotel Meeting 2017 ważne wydarzenie sektora hotelarskiego

2017-05-11, 17:30:29

Hotel Meeting to wydarzenie w branży hotelarskiej w trakcie którego uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem. W tegorocznej edycji udział wzięli między innymi przedstawiciele hoteli, managerowie, kupcy z dostawcami produktów i usług outsourcingowych w tym również reprezentanci Grupy Impel.  Podczas konferencji spotkali się praktycy, ponad 60 kupców odpowiedzialnych za zarządzanie procesami zakupowymi w sektorze hotelarskim, sumarycznie udział wzięło ponad 200 uczestników.

Podczas Business Speed Dating Grupa Impel była wyłącznym reprezentantem rozwiązań w outsourcingu usług dla branży hoteli. Business Speed Dating był dobrą okazją do zdobycia nowych kontaktów biznesowych, a także umożliwił zaprezentowanie naszej oferty potencjalnym klientom. ##

Hotele to głównie odbiorcy naszych usług w zakresie: utrzymania porządku i czystości, inwestycji, technicznego utrzymania obiektów, ubezpieczeń, usług ochrony oraz dostaw środków utrzymania czystości i higieny.

Podczas panelu dyskusyjnego „Personel i zarządzanie” poświęconemu problematyce zarządzania zasobami ludzkimi w jednostkach hotelowych głos zabrał Tomasz Poryszewski, dyrektor ds. rozwoju hotelarstwa. W Grupie Impel odpowiada za obszar outsourcingu usług dla branży hotelarskiej. Nasz prelegent przedstawił, możliwości pozyskania wartościowego personelu do serwisu sprzątającego w ramach outsourcingu. W konferencji reprezentowali nas także dedykowani przedstawiciele z obszaru handlowego do obsługi branży hotelarskiej: Joanna Korzeniowska – Chmielewska, Regionalny Dyrektor Handlowy i Magdalena Sawicka, Key Account Manager.


Źródło: Impel.pl – 11.05.2017



www.hotelinfo24.pl