Mercure najsilniejszą marką hotelową w Polsce – wyniki raportu KPMG

2017-05-29, 17:04:44

Mercure został uznany przez konsumentów za najlepszą markę wśród hoteli i drugą w segmencie podróże – czytamy w  opublikowanym właśnie raporcie KPMG pt. „Jak budować pozytywne doświadczenie klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim.”. Wysokie wyniki - we wszystkich analizowanych Sześciu Filarach Customer Experience, dały marce Mercure 10. miejsce na liście TOP 100 najsilniejszych marek w Polsce.

Mercure jest marką łączącą w sobie siłę globalnej sieci ze znaczącym elementem lokalnym. Mercure oferuje gościom komfort oraz przyjazną atmosferę i niezapomniane doświadczenia.  Każdy hotel Mercure poprzez swój wystrój i menu opowiada autentyczną i inspirującą historię danego regionu, miasta, kraju. Mercure Kraków Stare Miasto jest najlepszym tego przykładem. Ambicją marki jest dostarczanie inspirowanych lokalnie spersonalizowanych usług, których poziom gwarantują hotelarze z pasją. Oczekiwania podróżujących Polaków zmieniły się,  a hotele Mercure są doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby – naturalnej gościnności i atrakcyjnego programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, który umożliwia korzystanie z unikalnych korzyści. W epoce podróżnych, k
tórzy są non-stop w sieci, wiarygodna marka, która wzbudza emocje musi gwarantować  dobre ceny jak na platformie accorhotels.com”  – tłumaczy Luc Gesvret, Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu i Dystrybucji Orbis S.A. ##

Personalizacja oferty i podejścia do klientów, bezkompromisowa jakość hoteli Mercure, sprawne zarządzanie oczekiwaniami gości oraz umiejętność wczucia się w indywidualną sytuację konsumenta (empatia) - to elementy, które wyróżniły  markę Mercure i które były najcenniejsze dla polskich konsumentów w segmencie „podróże”. Badanie „Jak budować pozytywne doświadczenia klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim.” przeprowadzone zostało w Polsce w 1 kw. 2017 r. i pierwszy raz w naszym kraju. Wzięło w nim udział 5 000 osób, których zapytano o doświadczenia z  200 markami z 9 branż. Na tej podstawie opracowano zestawienie TOP 100 BRANDS, obejmujące najsilniejsze marki w Polsce oraz zestawienia liderów w poszczególnych branżach. Mercure w swojej kategorii – „podróże” – jest najsilniejszą marką hotelową, która generuje pozytywne emocje i doświadczenia.  

Mercure Kraków Stare Miasto

„Jestem bardzo zadowolona z usług Mercure, pobyt w ich hotelach jest zawsze przyjemny. Miła i profesjonalna obsługa, nowoczesny wystrój, piękne pokoje i niesamowity komfort.”  - komentuje w badaniu jedna z ankietowanych osób.

Mercure Wrocław Centrum

Mercure jest marką hoteli należącą do grupy AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego. Wyłącznym franczyzodawcą marki Mercure w Polsce oraz w pozos
tałych 15 krajach Europy Środkowo-Wschodniej jest Orbis SA. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie, z czego 23 hotele w Polsce. W każdym hotelu Mercure obowiązuje 96 punktów kontroli jakości i to właśnie ta bezkompromisowa jakość jest doceniana przez klientów. Potwierdzają to wysokie wyniki marki w 6 najważniejszych dla klientów filarach Customer Experience generujących pozytywne doświadczenia – wiarygodność, umiejętność rozwiązywania problemów, spełnienie obietnicy marki poprzez umiejętne zarządzanie oczekiwaniami klientów, personalizacja kontaktu i oferty, empatia  oraz czas i wysiłek związany z wygodą interakcji klienta z marką.

Mercure Gdynia Centrum

Każdy z  hoteli Mercure  posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie są zakorzenione w miejscowej kulturze. Połączenie klasycznego stylu z nutą współczesnego wzornictwa i dbałością o historyczne dziedzictwo sprawiają, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferują osobom podróżującym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, autentyczną  gościnność.  Stanowią atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci,  wysokiej jakości usług  i dostępności poprzez cyfrowe platformy rezerwacyjne.


Mercure Gdańsk Posejdon

Badanie jest do
pobrania na stronie firmy KPMG:
https://home.kpmg.com/pl/pl/home/insights/2017/05/raport-jak-budowac-pozytywne-doswiadczenia-klientow.html


Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca 20 000 pokoi w 117 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
         
Partnerem strategicznym Orbisu jest AccorHotels

AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych,  która  proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels  działa w 95 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się  luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.

Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, blisko pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. 
Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu  PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.


Źródło: Accor.com – 29.05.2017
 


www.hotelinfo24.pl