Wyndham uruchamia nową markę: Trademark Hotel Collection

2017-06-19, 06:00:58

Według informacji przekazanych przez firmę Wyndham, do tej pory nowa marka posiada już w swoim portfolio ponad 50 czynnych, jak i nowo powstających obiektów, które zlokalizowane są przede wszystkim na miejskich rynkach całego świata, ale nie ujawni na razie żadnych zaangażowanych w projekt hoteli.

Decyzja sieci Wyndham o uruchomieniu kolekcji stowarzyszonej z nią marki (soft brand), podjęta została biorąc pod uwagę szerokie możliwości funkcjonowania takiego projektu na rynku - powiedział Chip Ohlsson, dyrektor ds. rozwoju w firmie Wyndham Hotel Group. ##

Obserwowany w ciągu ostatnich kilku lat wysyp marek soft brandowych koncentrował się na luksusowych i ekskluzywnych obiektach hotelarskich - przy  rosnącym 
wciąż, w tempie prawie 20 procent, popycie - pozostawiając na rynku niszę dla niezależnych hotelarzy w segmencie upper-midscale (średniej klasy hoteli z górnej półki), co odpowiada 18 procentom pokoi hotelowych w USA. Wyndham jest jedyną firmą hotelarską, zamierzającą wspomagać niezależnych hotelarzy segmentu upper-midscale i wyższych, tak by mogli konkurować w ciągle zmieniającym się środowisku dystrybucji, dysponując wsparciem dla marki, rozpoznawalnością wśród gości i ich lojalnością."

W przeciwieństwie do marek typu „hard”, takich jak Wyndham Grand czy Travelodge, kolekcja soft-brandowa, taka jak Trademark jest celowo nieznacznie niezdefiniowana i niekoniecznie przestrzegająca surowych standardów marki, tak jak dzieje się to w przypadku wcześniej wymienionych marek sieci Wyndham. Dla niezależnych hotelarzy, korzyści płynące z przystąpienia do soft-brandu, dają im dostęp do ponad 50 milionów członków programu lojalnościowego Wyndham Rewards oraz globalnej sieci dystrybucyjnej obejmującej ponad 8 000 hoteli, bez konieczności rezygnowania z własnego, niepowtarzalnego brandingu i tożsamości marki.

Trademark nie jest jednak jedyną dużą soft-brandową marką działającą w stowarzyszeniu z globalną firmą hotelarską, koncentrującą się na obszarze trzy- lub czterogwiazdkowych hoteli, czasami określanym jako segment „upscale”. Chociaż kolekcje soft-brandowe nakierowane były przede wszystkim na hotele luksusowe, to zarówno Trademark, jak i Tapestry Collection by Hilton, uruchomiona w styczniu bieżącego roku, koncentrują się na obiektach o nieco niższym poziomie cenowym.

Dla firmy Wyndham decyzja o uruchomieniu tego typu nowej marki jest decyzją znaczącą, ponieważ firma była historycznie bardziej zainteresowana raczej w przejmowaniu mniejszych hotelowych marek. Ostatnio firma kupiła np. Dazzler i Esplendor, dwie marki należące do mającej swoją siedzibę w Buenos Aires, firmy Fen Hotels, a w 2015 roku przejęła Dolce Hotels and Resorts.


Źródło: Wyndham Hotel Group



www.hotelinfo24.pl