City Inspire S.A. chce być firmą globalną

2017-08-30, 16:00:25

City Inspire S.A., Spółka planująca wejście na rynek NewConnect, zajmująca się realizacją innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze e-turystyki, zamierza stać się firma globalną i rozwija sprzedaż na rynkach zagranicznych. Spółka chce, aby docelowo jej aplikacja StayForLonger.com była standardem na stronach internetowych hoteli na całym świecie.

Strategia ekspansji City Inspire S.A. na rynkach zagranicznych zakłada całkowite bazowanie na resellerach, którymi w przypadku tej usługi są przede wszystkim firmy świadczące usługi tworzenia i opieki nad stronami internetowymi hoteli. Spółka realizuje obecnie pierwsze wdrożenia z takimi podmiotami, m.in. z www.tambourine.com i www.worldhotels.com. Każdy z nich obsługuje w obszarze marketingu hotelowego ponad 300 obiektów, co stanowi bardzo dużą bazę potencjalnych klientów. Jednocześnie każda firma z branży IT albo marketingowa, obsługująca hotele może im zaproponować rozwiązanie oferowane przez City Inspire S.A. Spółka będzie dążyła do tego, aby jej widget StayForLonger.com stał się standardem na stronach internetowych hoteli na całym świecie. Jak dotąd City Inspire S.A. zrealizowała wdrożenia w obiektach zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech, Szwajcarii, Austrii oraz oczywiście w Polsce. Zarząd Spółki bardzo dobrze ocenia perspektywy rozwoju dla jej produktów i uważa, że strategia oparta na budowaniu globalnego podmiotu jest słusznym kierunkiem. ##

W pierwszym roku sprzedaży usługi StayForLonger skoncentrowaliśmy się na naszym rodzimym rynku, aby mieć szanse na dopracowanie rozwiązania i zebranie feedbacku od hotelarzy. Polscy hotelarze i polskie hotele reprezentują w tej chwili światowy standard, a ich świadomość budowania pakietu korzyści dla swoich gości nie różni się niczym od hotelarzy w Europie czy USA. Naturalnym kierunkiem rozwoju sprzedaży usługi jest wprowadzenie jej na kolejne rynki rozpoczynając od rozwiniętych państwa europejskich, a następnie ogromnego rynku USA. Globalny serwis booking.com skupia dziś ponad 800.000 obiektów noclegowych z całego świata i właśnie takiej samej wielkości jest nasz rynek dla sprzedaży usługi StayForLonger.” - komentuje Łukasz Sobański, Prezes Zarządu Spółki City Inspire S.A.

City Inspire S.A. rozwija również swój segment produktów B2C, czyli przewodników dostępnych dla każdego turysty zainteresowanego spersonalizowanym przewodnikiem z pełną bazą atrakcji oraz wydarzeń w pobliżu miejsca jego podróży. Spółka dostrzega duże zainteresowanie tego typu produktami wśród jednostek samorządu terytorialnego i zamierza zacieśniać współpracę z nimi. Potwierdza to również tezę, iż nie tylko hotele mogą korzystać z oferowanych przewodników. Co więcej, samorządy mogą używać tych produktów w celu wzmacniania relacji biznesowych pomiędzy lokalnymi firmami. City Inspire S.A. w celu rozszerzenia źródeł przychodów rozpoczęła również sprzedaż produktów reklamowych w ramach jej przewodników. Lokalne obiekty, przede wszystkim restauracje i atrakcje turystyczne, zyskały w ten sposób możliwość docierania ze swoją ofertą bezpośrednio do gości hotelowych w czasie rzeczywistym.

Stworzenie najlepszej na świecie technologii spersonalizowanych przewodników turystycznych to dopiero początek, bowiem liczy się znalezienie rynku zbytu na oprogramowanie. Sprzedaż rozwiązania rozpoczęliśmy od rynku hotelarskiego, ale równocześnie staramy się zainteresować rozwiązaniem również inne firmy z branży turystycznej takie jak biura podróży, przewoźników czy portale rezerwacyjne. Spółka przez wakacje prowadziła pilotaż z takimi firmami jak Neckermann Polska czy Travelist, zbierając bardzo ciekawe dane o rynku, które niedługo zostaną opublikowane w mediach branżowych. Osobnym projektem Spółki jest strona www.cityinspire.com, która ma na celu umożliwienie pozostałym turystom w Polsce zakupienie spersonalizowanego przewodnika do swojej podróży w cenie jedynie 9 zł. Rocznie w Polsce 21 mln osób wyjeżdża na urlop, z czego 14 mln podróżuje po Polsce. Każda z tych osób jest naszym potencjalnym klientem, co dla naszej Spółki tworzy rynek o wartości 150 mln zł rocznie.” - podsumowuje Prezes Sobański.

City Inspire S.A. przygotowuje się obecnie do przeprowadzenia kampanii crowdfundingowej na platformie Beesfund oraz planuje wejście na rynek NewConnect. Środki pozyskane z Beesfund zostaną przeznaczone na dalszy rozwój oferowanych usług oraz produktów i przyśpieszenie ekspansji zagranicznej. Spółka koncentruje się obecnie na realizowaniu rozwoju jej flagowych produktów - systemu StayForLonger.com oraz przewodników dla turystów CityInspire.com. StayForLonger.com to bardzo popularna na rynku aplikacja oferowana w modelu SaaS - widget skierowany dla hoteli, która dostarcza ich gościom przewodnik turystyczny po najbliższej okolicy.

Więcej informacji o aplikacji StayForLonger - www.stayforlonger.com

City Inspire S.A. zajmuje się realizacją czterech innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze e-turystyki. Jednym z Akcjonariuszy Spółki jest notowana na Głównym Rynku GPW w Warszawie Grupa Kapitałowa (Jednostka Inwestycyjna) - Setanta ASI S.A.


Źródło: CityInspire.com – 30.08.2017



www.hotelinfo24.pl