Marka turystyczna – podstawą efektywnej promocji regionu i kraju

2017-09-25, 16:41:08

W ramach Ogólnopolskich Obchodów Światowego Dnia Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki wraz z Polską Organizacją Turystyczną, Urzędem Miasta Cieszyn, SWRiR OLZA oraz Tauron Ciepło zorganizowało w dniu 21 września br. w Hotelu Liburnia w Cieszynie konferencję pt. "Marka turystyczna – podstawą efektywnej promocji regionu, kraju".

W trakcie spotkania zostały zaprezentowane zagadnienia związane m.in. z markowymi produktami turystycznymi czy sposobami tworzenia i promocji produktów turystycznych. W konferencji udział wzięło ponad 130 uczestników, w tym: przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego, branży, regionów, eksperci oraz wiele innych osób, którym bliski jest rozwój i promocja turystyki. ##

Tego samego dnia w Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie odbyła się uroczysta Gala, podczas której Pan Dariusz Rogowski,  Podsekretarz Stanu w MSiT wręczył odznaki honorowe Za Zasługi dla Turystyki osobom zasłużonym, działającym w sferze turystyki. Galę uświetnił występ Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk


Źródło: MSiT.Gov.pl – 22.09.2017



www.hotelinfo24.pl