Emirates z nagrodą za najlepszy system rozrywki pokładowej

2017-10-04, 17:54:22

Linie Emirates otrzymały nagrodę za najlepszy system rozrywki pokładowej w plebiscycie APEX Passenger Choice Awards 2017 podczas ceremonii, która odbyła się w ubiegłym tygodniu w Long Beach w stanie Kalifornia. Prezes linii sir Tim Clark zdobył wyróżnienie za całokształt pracy – APEX CEO Lifetime Achievement Award.

Przewoźnik zwyciężył także w kategorii Best Original Video za prezentację wideo swojego produktu pt. Welcome to ice, a ponadto otrzymał pięć gwiazdek w systemie Global Airline Official Airline Rating, tj. najwyższą ocenę w pierwszej klasyfikacji linii lotniczych opartej wyłącznie na zweryfikowanych opiniach pasażerów. ##

System rozrywki pokładowej ice Emirates to przykład innowacyjności przewoźnika, który jako pierwszy zainstalował indywidualne ekrany w fotelach w każdej klasie 25 lat temu i wciąż udoskonala swój produkt z myślą o jak najlepszych wrażeniach pasażerów z podróży.

Obecnie system ice oferuje ponad 2 500 kanałów z rozrywką, w tym najnowsze filmy z całego świata w przeszło 30 językach, liczne kompilacje uznanych seriali telewizyjnych, ogromną kolekcję muzyki i ponad 100 gier. Tylko w ostatnim roku przewoźnik rozszerzył ofertę rozrywki w systemie ice o ponad 10%, zapewniając pasażerom jeszcze większy wybór niż dotychczas.

Linie Emirates przeznaczyły znaczne środki na pokładowe usługi telekomunikacyjne i Live TV – obecnie telewizję na żywo można obejrzeć w 138 samolotach, w tym 18 Airbusach A380. Ponadto w 90% samolotów znajduje się sieć bezprzewodowa, a każdego miesiąca ten odsetek się zwiększa. We wszystkich klasach pasażerowie Emirates mają dostęp do bezprzewodowego Internetu w ramach bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Każdego miesiąca z pokładowego Wi-Fi korzysta ponad 800 tys. osób.

W ramach niedawno rozszerzonej oferty pokładowego Internetu bezprzewodowego, członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mogą liczyć na dodatkowe korzyści w zależności od poziomu członkostwa i klasy rezerwacyjnej. Firma SITAONAIR, która świadczy usługi telekomunikacyjne na pokładzie samolotów Emirates, została nagrodzona w plebiscycie APEX w kategorii Best Personalization Innovation.

Sir Tim Clark otrzymał prestiżowe wyróżnienie za całokształt pracy w branży lotniczej, której poświęcił 45 ostatnich lat. Clark dołączył do grona założycieli Emirates w 1985 roku jako dyrektor ds. planowania. Pod jego przewodnictwem przewoźnik został jedną z największych międzynarodowych linii lotniczych o niezrównanej jakości obsługi klienta, zarówno na ziemi, jak i na pokładzie. Wyróżnienie przyznawane jest liderom branży, którzy poprzez swoją wieloletnią pracę, poświęcenie i zaangażowanie przyczynili się do poprawy jakości usług oferowanych pasażerom.

W plebiscycie Passenger Choice Awards organizowanym przez stowarzyszenie APEX (Airline Passenger Experience Association) pasażerowie dzielą się swoimi wrażeniami z ostatnich podróży liniami lotniczymi. W ramach tegorocznego plebiscytu ocenili oni ponad 500 tysięcy lotów w okresie od 24 października 2016 r. do 31 lipca 2017 r.

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 263 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 209 samolotów o wartości ponad 104 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 84 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com


Źródło: MSLGroup.pl – 03.10.2017



www.hotelinfo24.pl